כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הסכם תמורת ריבונות

סקר דיירקט פולס: רוב הישראלים תומכים במהלך של נתניהו

סקר 'דירקט פולס' מגלה כי מרבית מהישראלים תומכים בהחלטתו של ראש הממשלה נתניהו לחתום על הסכם שלום בתמורה לוויתור על ריבונות בבקעת הירדן והישובים ביהודה ושומרון

סקר דיירקט פולס: רוב הישראלים תומכים במהלך של נתניהו
בנימין נתניהו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לפני מספר ימים הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו על הסכם שלום היסטורי עם איחוד האמירויות, בתמורה לויתור או דחיית רעיון החלת הריבונות על בקעת הירדן והישובים ביהודה ושומרון, אולם נראה כי שם אהבו את הרעיון יותר מאיתנו.

שיטוט קצר במרחבי הפיד בטוויטר גילה כי בעוד הישראלים ברובם ניסו לתקוף את נתניהו אודות דחיית הסיפוח או הסכם השלום, דווקא האמירתים שגרו צרורות של ברכות.

עם זאת, סקר 'דיירקט פולס' שנערך עבור המהדורה המוקדמת של 'חדשות 12' גילה כי למרות הרוחות הרעות, מרבית מהישראלים דווקא תומכים בהחלטתו של נתניהו לחתום על הסכם שלום ולוותר על החלת הריבונות על בקעת הירדן והישובים ביהודה ושומרון.

76.7% מנשאלי המדגם מתוכם-64.1% מהנשאלים מצביעי ימין-ימין נוטה למרכז ענו כי הם מעדיפים את הסכם השלום מאשר את החלת הריבונות על בקעת הירדן והישובים ביהודה ושומרון, בעוד רק 16.5% מנשאלי המדגם ו-27.9% מהנשאלים מצביעי ימין-ימין נוטה למרכז ענו כי הם מעדיפים את הסיפוח והחלת הריבונות על פני הסכם השלום.

3.1% מהנשאלים ענו כי הם אינם רוצים אף אחד מהם (מתוכם 1.6% ממצביעי הימין) ו-3.7% (מתוכם 6.4% ממצביעי הימין) אינם יודעים.

 

הסכם שלום איחוד האמירויות בנימין נתניהו החלת ריבונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד