י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024

רכישת קישורים: מה זה ואיך?

בניית קישורים בדרך אפקטיבית חייבת להיעשות בצורה מושכלת ונכונה • קבלו מספר טיפים חשובים בנושא

רכישת קישורים: מה זה ואיך?
קודים במחשב צילום: פיקסביי

אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם אתרים ולשפר את הדירוג שלהם בגוגל היא קישורים חיצוניים שמובילים לאתר שלכם. קישור חיצוני פירושו שמישהו מפרסם את הקישור לאתר שלכם אצלו וכך מביא לכך שהגולשים יגיעו אליכם בלחיצה עליו. כמו כן, מכיוון שהבוטים של גוגל סורקים את האינטרנט כל הזמן, הם מקשרים בין אתר איכותי ואמיתי לבין האתר שלכם ובכך משפרים את הדירוג שלכם. לפי זה, אם אתם נמצאים באתר כלשהו שמדורג גבוה, בוודאי אתם אתר אמין.

תנועת גולשים

אם אין לכם דרך אחרת לפרסם את עצמכם, או שהמדיה החברתית היא רק האמצעי הנפוץ ביותר שאתם משתמשים בו, רכישת קישורים מביאה לכם יותר תנועה ממקורות אחרים. זה מצוין גם לדירוג אבל גם לפרסום שלכם משום שאז מגיעים גולשים שאין להם פייסבוק או אינסטגרם ולכן יש יותר סיכוי שהגיעו אליכם לא במקרה והם ממש רוצים לבדוק מה יש לכם להציע ואפילו לקנות זאת בדיוק הסיבה שבגללה עושים את זה.

איך עושים רכישת קישורים  נכון?

בניית קישורים בדרך אפקטיבית חייבת להיעשות בצורה מושכלת ונכונה, כך שהאתרים שמפרסמים את הקישורים אליכם יהיו בעצמם בעלי דירוג גבוה וייחשבו אמינים. את הקישורים עצמם מניחים בטקסטים רלוונטיים לאתר שלכם כדי למשוך את תשומת הלב של הקוראים אבל גם כדי לא לבלבל את מנוע החיפוש. בגלל זה התשלום עליהם יהיה בהתאם לפופולריות של האתר המפרסם וגם לפי האזור שאליו מגיעים הכי הרבה גולשים, אנו ממליצים לפנות לחברת בסט לינקס לביצוע רכישת קישורים לאתר שלכם.

בחירת האתר לקישורים

בחירת אתר לקישורים צריכה להיות כמה שיותר קרובה בנושא. כלומר, זה די מופרך למצוא מאמר על רהיטים באתר שעוסק במזון וגם גוגל לא יאהב את זה לאל הצדקה. לכן, מומלץ לבחור את האתרים בצורה הרבה יותר מוקפדת כדי לוודא שאתם יכולים לקשר הגיונית בין התחום שבו עוסק האתר לבין העסק שלכם והמאמר שאתם מפרסמים בו. זוהי המומחיות של מקדמי האתרים למצוא אתרים כאלה ולוודא שהם יתאימו למטרות הלקוחות שלהם.

איך מחליפים קישורים?

הדרך המקובלת ביותר בתחום  היא לפנות לאתר ולהציע שיתוף פעולה או לפנות לחברת  BEST  LINKS שרות בניית קישורים , במיוחד אם מדובר באתר שיש בו את הנושא הכי רלוונטי לכם. אם הוא גם אתר שזוכה לדירוג גבוה מאוד בגוגל בוודאי שהוא ירצה להחליף קישורים רק עם מי שמצדיק מבחינתו הקישור הזה. זכרו שהקישור משפיע גם על האתר שלו ולכן לא יסכים לפרסם שם לינקים ללא ביסוס וללא ערך משמעותי. הרי התועלת צריכה להיות הדדית ולכן גם לאתר שלכם צריך להיות דירוג טוב.

למה לשלם?

רכישת קישורים היא קיצור דרך חוקי כדי להחליף קישורים איכותיים בין אתרים שיש להם דירוג טוב. זה לא יכול להיעשות עם כל אחד אלא רק מי שאין לו אתרים משלו שבהם הוא יכול לפרסם תכנים כל הזמן מבלי להיות תלוי בקישורים של אף אחד אחר.

בניית קישורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד