ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
בצל הקורונה

נכדיו של הנשיא ישובו לשנת הלימודים בבית הספר היהודי

חתנו היהודי של הנשיא, ג'ארד קושנר אמר במסיבת עיתונאים כי ישלח את שלושת ילדיו בתחילת שנת הלימודים לבית הספר היהודי בו הם מתחנכים: "לילדים יש סיכוי גבוה פי שש למות משפעת מאשר מנגיף הקורונה. לכן, על סמך הנתונים שראיתי, אני לא מאמין שזה סיכון" • בנוסף, הוא שיבח את חמיו על מאבקו בקורונה

נכדיו של הנשיא ישובו לשנת הלימודים בבית הספר היהודי
הנשיא עם חתנו ונכדיו היהודיים צילום: מתוך פייסבוק

ג'ארד קושנר ואיוונקה טראמפ הודיעו כי ישלחו את שלושת ילדיהם - נכדיו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ - חזרה לבית הספר היהודי בו הם לומדים בסתיו הקרוב.

"הנגיף הזה משפיע על אנשים שונים בדרכים שונות. אנו יודעים הרבה יותר מכפי שידענו", אמר קושנר, יועץ בכיר בבית הלבן וחתנו של הנשיא, את הדברים אמר לתקשורת בארצות הברית.

"ובהנחה שבית הספר שלנו לא ייפתח חמישה ימים בשבוע, הלוואי שהם כן היו נפתחים, אנחנו בהחלט נשלח את ילדינו חזרה לבית הספר ואין לי שום חשש לעשות זאת".

"לילדים יש סיכוי גבוה פי שש למות משפעת מאשר מנגיף הקורונה. לכן, על סמך הנתונים שראיתי, אני לא מאמין שזה סיכון".

ילדיהם של בני הזוג, בני 9, 6 ו-5, לומדים בבית הספר היהודי 'מילטון גוטסמן' בוושינגטון, בית הספר שלח להורים מסמך בן 17 עמודים ובו פירוט התוכנית לפתיחה מחדש של בית הספר.

"הנשיא נקט בגישה אגרסיבית מאוד, לא רק במקומות המועדים, אלא גם במה שאנו מכנים ערים קלים יותר מבחינת מקרים, ודחף עם כל האמצעים השונים שאנו יכולים לנקוט, כמו חבישת מסכה, התרחקות חברתית, שימוש בשיטות עבודה מומלצות," אמר קושנר והוסיף כי "הכי חשוב, הנשיא באמת קידם את השימוש בהרבה טיפולים, שמורידים את התמותה, וזה כמובן דבר טוב, ואנחנו מאיצים את פיתוח החיסון".

איוונקה טראמפ דונלד טראמפ ג'ארד קושנר בית ספר יהודי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד