י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בגלל עברו הבעייתי

אהרן קולמן זכה בגיל 19 במושב בבית הנבחרים אך נאלץ לפרוש

סטודנט יהודי מקנזס בשם אהרן קולמן, שעשה היסטוריה וזכה בעודו בן 19 בלבד במושב מטעם המדינה בבית הנבחרים, נאלץ להתפטר בגלל עבר בעייתי | הוא ניצח את נציג המפלגה הדמוקרטית אחרי 13 שנים

אהרן קולמן זכה בגיל 19 במושב בבית הנבחרים אך נאלץ לפרוש
אהרן קולמן צילום: מתוך הפייסבוק שלו

אהרן קולמן, סטודנט יהודי בן 19, שזכה במושב מטעם המפלגה הדמוקרטית במדינת קנזס בארה"ב, הודיע ​​כי הוא יוצא מהמירוץ לאחר שהודה שמעשים שאינם הולמים שכללו סחיטה באיומים כשהיה בחטיבת הביניים.

בסדרת ציוצים האשים קולמן אנשים בסביבתו, אך גם הודיע כי יתפטר ממועמדותו למחוז ה-37 של מדינת קנזס, למרות שניצח יריב שמכהן כבר 13 שנים.

קולמן כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אני מתחרט על מעשי בעבר, ומקווה ללמוד מהם כל הזמן כשאני גדל לאדם שאני מקווה להיות, אבא שלי בבית החולים ומעולם לא ציפיתי לתשומת לב מהסוג הזה. זה יותר מדי. אני צריך להתמקד בטיפול במשפחתי ולשרוד את הדיכאון הגדול שנוצר מהקורונה".

בן ה-19 כאמור, המתגורר בקנזס סיטי, ניצח בשבוע שעבר את סטן פרונפלטר, בפער של 823 מול 809 קולות. מה שהוביל למצב שאין מועמד רפובליקני למושב.

קולמן, נינו של ניצול שואה, הודה כי סחט באיומים מספר אנשים: "עשיתי טעויות חמורות בבית הספר התיכון ואני מצטער עמוקות ומתנצל עליהן, התבגרתי הרבה מאז", אמר והבהיר כי שלח הודעות התנצלות לקורבנותיו, אך הם לא הגיבו.

בעמוד הפייסבוק שלו הוא התייחס למעשי העבר שלו בפוסט שפרסם ב-17 ביוני, הוא כתב: "ההאשמות כוללות, בריונות, נקמה וסחיטה, אני רק רוצה להבהיר שכל הטענות הללו הן אמיתיות והן התרחשו רק דיגיטלית, אני מצטער על המעשים האלה והם היו מעשיו של ילד בעייתי בן 14".

בפוסט הוא המשיך ותיאר טראומה שלדבריו חווה במהלך ילדותו ואמר שהוא מתחרט על מעשיו מהעבר.

אהרן הצעיר ספג ביקורת קשה הן מצד תומכיו והן מצד פוליטיקאים מקומיים מהמפלגה הדמוקרטית, לאחר שמעשיו פורסמו, הם דרשו ממנו להתפטר במיידית בטענה שאין זה ראוי שאדם עם עבר שכזה ייצג את המפלגה בבית הנבחרים של קנזס, בנוסף הם טענו כי זה יפגע במפלגה הדמוקרטית בבחירות הכלליות בארצות הברית ב-3 בנובמבר הקרוב.

מדינת קנזס קנזס סיטי בית הנבחרים המפלגה הדמוקרטית סטודנט יהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד