י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"לא רוצה להיות כמו אמא שלי"

ערב הבחירות: היועצת הבכירה של טראמפ עורקת

ארה"ב נמצאת כחודשיים לפני הבחירות והקמפיין של הנשיא דונלד טראמפ סופג פגיעה: היועצת הבכירה קליאן קונוויי שניהלה גם את הקמפיין הקודם, הודיעה כי היא פורשת. הסיבה: "זמן איכות לילדים"

ערב הבחירות: היועצת הבכירה של טראמפ עורקת
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

ערב הבחירות ומחנה הנשיא דונלד טראמפ סופג מהלומה: קליאן קונוויי, היועצת הבכירה של טראמפ, עוזבת את הבית הלבן כחודשיים לפני הבחירות. קונוויי סיפרה שהיא רוצה להקדיש זמן לילדים; "העבודה של אמא שלי הרסה לי את החיים".

קליאן קונוויי, יועצת בכירה בבית הלבן, הודיעה הלילה שהיא תעזוב את תפקידה בסוף החודש. קונווי נימקה בהודעת הפרישה שהיא רוצה להקדיש את זמנה לארבעת ילדיה ולתת להם "פחות דרמה ויותר אמא".

היועצת הבכירה עוזבת את התפקיד בתקופה קריטית – כחודשיים לפני הבחירות לנשיאות. היא הייתה אמורה לנאום בוועידה הרפובליקנית הלאומית שתיפתח היום, אך לאור פרישתה לא ברור אם תעשה זאת.

קונוויי הייתה מנהלת הקמפיין השלישית של דונלד טראמפ ב-2016, והאישה הראשונה שניהלה קמפיין בחירות שהסתיים בניצחון. היא נחשבת לאחת התומכות הנאמנות ביותר של הנשיא, ובראיונות הרבים שהעניקה לתקשורת הגנה על המדיניות של טראמפ ועל ההחלטות הפוליטיות שלו.

בהודעת הפרישה אמרה קונוויי שהיא שלמה לחלוטין עם הבחירה שלה, ושהיא תודיע בזמן המתאים על תוכניותיה לעתיד. במקביל לפרישתה של קליאן יפסיק ג'ורג', בעלה שמתנגד חריף לטראמפ את הפעילות הפוליטית שלו. "אנחנו לא מסכימים על הרבה דברים אבל מאוחדים במה שהכי חשוב: הילדים", מסרה קונוויי בהודעת הפרישה שלה.

קמפיין בחירות ארצות הברית דונלד טראמפ יועצת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד