י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

קורס פסיכומטרי – בוקר או ערב?

הגיע הרגע לעלות על המטוס ולחזור מהטיול הגדול, להתחיל את החיים הבוגרים באופן רשמי. סביר להניח שעוד בזמן הטיול ואפילו לפניו התחלתם לחשוב על המקצוע שילווה אתכם כל חייכם, על התואר שתלמדו והיכן. לפני הכל, יש לעבור קורס פסיכומטרי ולקבל ציון בהתאם למקצוע בו אתם מעוניינים. לאחר שהפנמתם את העובדה שללא קורס כזה לא תוכלו להתחיל, הלבט הבא הוא האם ללכת על קורס בוקר או ערב?

קורס פסיכומטרי – בוקר או ערב?

מה ההבדל בין קורס פסיכומטרי בערב ובבוקר?

כשבוחרים קורס פסיכומטרי יש לשקול היטב את כל היתרונות והחסרונות של לימודי ערב ובוקר:

  • קורס ערב – היתרון הגדול של קורס ערב הוא בכך שהסטודנטים יכולים לקום באיזו שעה שמתחשק להם, לארגן לעצמם את הבוקר והצהריים למשמרת בוקר, ללימודים ומעבר על החומר, ועוד. כדאי לדעת שלמרות היתרונות, הלמידה בשעות הערב קשה יותר שכן המוח שלנו עבד במהלך היום ובשעות האלו הוא עייף יותר. עם זאת ישנם ינשופים ביננו שאיכשהו מצליחים להתרכז וללמוד בצורה הרבה יותר יעילה בשעות הללו – מהיכרותכם עם עצמם, תוכלו לדעת האם אתם נמנים על יחידי סגולה אלו.
  • קורס בוקר – רוב בני האדם מצליחים ללמוד בצורה יעילה הרבה יותר בבוקר. ייתכן מאוד שאחרי שנים רבות של השקמה כדי להספיק לבית הספר בשמונה בבוקר, המוח שלנו פשוט התרגל לעבוד בשעות האלה. אם אתם מחליטים לשלב עבודה תוך כדי הלימודים, מומלץ להשתדל לסיים את המשמרת בשעה מוקדמת יחסית כך שתספיקו לישון ולהגיע רעננים למחרת.

בסופו של דבר ההמלצה הטובה ביותר לגבי קורס פסיכומטרי היא פשוט לבחור במה שהכי נוח לכם, לסדר היום שלכם ולהעדפות שלכם בהתאם לסדר היום שלכם; שעות העבודה, חובות אחרות ומגבלת הזמן בה אתם מסוגלים ללמוד ולהישאר מרוכזים.

בסופו של דבר כולם עוברים את זה

אין ספק שהפסיכומטרי הוא אחד האתגרים הקשים והמסובכים ביותר העומדים בפנינו בכניסה לחיים הבוגרים. קורס פסיכומטרי מטרתו להוכיח שהשד לא כל כך נורא, שאפשר להתגבר עליו ואפילו לצלוח אותו על הצד הטוב ביותר. כדי לעמוד באתגר, מומלץ מאוד לשנות לחלוטין את קו המחשבה; לאחר שנרשמתם, קבלו את העובדה שכעת אתם נכנסים לתקופה אינטנסיבית מאוד שתימשך כמה חודשים. את רוב זמנכם תקדישו ללימודים, כדי שהפעם הראשונה שתיגשו למבחן תהיה גם האחרונה.

הלמידה בקורס תאפשר לכם להתכונן לקראת המבחן בצורה יעילה יותר, כשאתם מקיפים את עצמכם בתלמידים שהחליטו להצטרף לאקדמיה ועומדים להתמודד מול קשיים שונים בדיוק כמוכם. מדובר בסביבה תומכת ובטוחה לשאול את כל השאלות ולסגור את הפערים, להתלונן וללמוד יחדיו ולדרבן זה את זה עד להצלחה בבחינה הפסיכומטרית. אפשר לומר, שזהו היתרון הגדול ביותר של הלימודים בקורס מסודר ומאורגן, יחד עם הליווי הצמוד מהמדריך המקצועי. ושיהיה בהצלחה!

 

פסיכומטרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד