י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הפסיכומטרי של ישראל: כלים יעילים להצלחה בבחינה

כל חייל משוחרר ואפילו תלמיד תיכון בישראל, מודע לעובדה שבשלב מסוים יהיה חייב לצלוח את הבחינה הפסיכומטרית אם יהיה בעניינו להתחיל ללמוד לתואר ראשון במוסד נחשב. הפסיכומטרי של ישראל הוא פתרון חדשני ומתקדם לאלו המבקשים ללמוד בדרך קצת אחרת; בזמנים שנוחים להם ובלי להיות כבולים לקורס ופגישה פיזית בכל שבוע

הפסיכומטרי של ישראל: כלים יעילים להצלחה בבחינה
שרטוט על מחברת צילום: פיקסביי

עם 38 שעות של קורס מפורט, ליווי צמוד, שאלות במגוון רחב של רמות מכל פרקי הבחינה וכמה מפגשי LIVE עם מרצים מקצועיים, אין ספק שמדובר בהצעה מפתה במיוחד עבור מי שמחפש להצליח בפסיכומטרי בדרך שונה, אך יעילה לא פחות.

כיצד להתכונן בצורה יעילה לקראת הקורס של הפסיכומטרי של ישראל?

עוד לפני שאתם צוללים לקורס הפסיכומטרי של ישראל מומלץ להתכונן לתקופה המעט מוזרה, לחוצה ואינטנסיבית שמחכה לכם. הרי עברו כמה שנים מאז הפעם האחרונה שהייתם צריכים לשנן משהו או לזכור משוואה מתמטית. ובכן, הנה כמה דרכים שיעזרו לכם להגיע מוכנים יותר לתקופה:

  • להחליט ללמוד – הדבר הראשון והחשוב ביותר שיש לעשות, זה להחליט שאתם רוצים ללמוד. לבוא בידיעה מלאה שאתם עומדים להקדיש כמה חודשים ללמידה אינטנסיבית, ולצלוח במכה אחת את התקופה הלא פשוטה הזו. קבלו אותה כאתגר חדש, הזדמנות לצמוח ולגדול.
  • דעו את האויב – מומלץ שלא להתחיל ללמוד בלי שיש לכם מושג בסיסי לפחות לקראת מה אתם צועדים. תעשו בירור על הבחינה; ממה היא מורכבת, כמה פרקים, כמה ניקוד תקבלו על כל שאלה ובכלל – מהו אופי השאלות המופיעות בבחינה? נסו לעבור על מבחנים (בלי להבהל), ולו רק כדי לקבל מושג כללי על מה שמצפה לכם.
  • זמן לחזק את האנגלית שלכם – הפסיכומטרי הוא הזדמנות להיפטר מקורסי האנגלית בתואר, אם תגיעו מספיק מוכנים. נצלו את הזמן הנותר עד הקורס לקריאת ספרים באנגלית, דיבור, צפייה בסרטים ללא כתוביות (או עם כתוביות באנגלית) ולשיטות נוספות ללמידה וחיזוק השפה.
  • לאזן בין לימודים, עבודה וזמן איכות – כשמדובר בפסיכומטרי, תמיד ממליצים לפנות כמה שיותר זמן ולהגיע בראש ככל האפשר. כשמדובר בפסיכומטרי בחינם הרי שהלחץ על הצורך לצאת לעבוד יותר, יורד וכאן טמון אחד היתרונות הנפלאים של הפסיכומטרי של ישראל – ללמוד לבחינה בחינם! ואם כבר התפנה לכם זמן, אל תשכחו להקדיש לפחות מעט ממנו לחברים ומשפחה בכדי לנקות את הראש מידי פעם ולחזור ללימודים צלולים ומלאי אנרגיות.

קורס פסיכומטרי מותאם אישית

כשאתם לומדים לבד בקורס הפסיכומטרי של ישראל אתם נהנים מהאפשרות ליצור לעצמכם את הלו"ז הנוח לכם ביותר, כשמקביל המערכת החכמה תלמד את הרגלי הלמידה שלכם, את הנושאים החלשים והחזקים שלכם ותתאים את תכנית הלימודים אליכם. כך, תוכלו להפיק את המיטב מתקופת הלימודים ולהגיע מוכנים ויעילים יותר לבחינה עצמה. ושיהיה לכם המון בהצלחה!

 

פסיכומטרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד