כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
שעות להצבעה על דחיית התקציב

הליכוד: "הערמת קשיים"; כחול לבן: "נסיונות מחטף ייתקלו בחומה"

מספר שעות קודם שהצעת הפשרה של ח"כ צבי האוזר עולה להצבעה במליאת הכנסת, בליכוד תוקפים את כחול לבן שלדבריהם אנשיה "מערימים קשיים" של הרגע האחרון. "בזמן שכחול לבן של גנץ הסכימה לפשרה, כחול לבן של גבי אשכנזי גוררת את המדינה לבחירות רביעיות"

הליכוד: "הערמת קשיים"; כחול לבן: "נסיונות מחטף ייתקלו בחומה"
גנץ/נתניהו/אשכנזי צילום: תומר נויברג/אוליבר פיטוסי, פלאש 90

שעות קודם שהחוק לדחיית התקציב אמור לעלות להצבעה בכנסת, בליכוד יוצאים למתקפה חזיתית כנגד כחול לבן בטענה כי אנשיה מערימים קשיים של הרגע האחרון במטרה לגרור את המדינה לבחירות.

בהודעה ששיגרו בשעה האחרונה בליכוד נמסר: "כחול לבן בורחים מפשרת האוזר שהם עצמם הסכימו לה וגוררים את המדינה לבחירות בטענות שקריות והערמת קשיים של הרגע האחרון".

בליכוד טענו כי "על אף שראש הממשלה נתניהו כבר הודיע שהוא לא יתערב במינויי בכירים במערכת המשפט, כחול לבן מסרבים להקים ועדה פריטטית (שוויונית) למינוי בכירים כפי שקבעה פשרת האוזר וכפי שהוסכם בהסכם הקואליציוני".

עוד נטען, כי כחול לבן גם מנסים להגדיר את התקציב כדו-שנתי למרות שבפשרת האוזר התקציב אינו מוגדר כך. שבנוסף "כחול לבן דורשים את אישור תקנון הממשלה - דבר שגם הוא לא מופיע בפשרת האוזר עליה סוכם".

בליכוד הפנו את האש דווקא כלפי שר החוץ גבי אשכנזי במטרה לפלג את כחול לבן. "בזמן שכחול לבן של גנץ הסכימה לפשרה, כחול לבן של גבי אשכנזי גוררת את המדינה לבחירות" נאמר בהודעת הליכוד.

בכחול לבן הזדרזו להגיב להתקפות מצב הליכוד ואמרו כי לנתניהו נותרו שעות ספורות להוכיח את הבטחתו לאומה מאמש למנוע בחירות בישראל.

"נותרו לו שעות בודדות להראות אם יעמוד בהבטחתו לציבור לקיים ממשלת אחדות שתטפל בקורונה ובביטחון, או לשבור את הכלים לטובת שיקוליו האישיים והמשפטיים.

כחול לבן הבהירה יותר מפעם אחת: כל הנושאים פתירים ובלבד שההסכמים ימולאו כפי שהובטחו וימנעו בחירות מיותרות לישראל.

כל נסיונות מחטף הרגע האחרון של הליכוד באשר למינוי פרקליט מדינה או יועץ משפטי לממשלה ייתקלו בחומה בצורה".

גבי אשכנזי מפלגת כחול לבן הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד