כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ישועות וזיווגים

ההילולא הגדולה של הרבי הקדוש בצל הקורונה  

המוני בית ישראל יציינו בה' אלול את הילולת הרבי הקדוש בעל ה'חוקי חיים' משומרי אמונים זצ"ל. השנה העליה לציון הקדוש בהר הזיתים על פי הנחיות משרד הבריאות וגורמי הביטחון

ההילולא הגדולה של הרבי הקדוש בצל הקורונה   
הרבי משומרי אמונים זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

מידי שנה פקודים אלפים רבים את ציונו של הרבי הקדוש משומרי אמונים בהר הזיתים, ישועות רבות מעל הטבע של יהודים שנושעו במקום הקדוש הזה, תופעה שאין לה אח ורע שתוך שמונה שנים מפטירתו הפך ההילולא לאחת הגדולות בהר הזיתים.

השנה עקב ההגבלות של משרד הבריאות, תוגבל הגישה לציון וההילולא תתקיים בכפוף לתקנות והוראות המשטרה.

הרבי הקדוש משומרי אמונים בעל ה'חוקי חיים', נודע בחייו כפועל ישועות בקרב הארץ, רבים מהצדיקים מהדור הקודם שלחו אליו לישועה, בעל ה'קדושת חלקת יהושע' מביאלא זצ"ל, כאשר באו אליו יהודים ביום הפורים וראה כי כלתה... ושאין לו יכולת לפעול עבורם, אמר להם: "גשו לרבי משומרי אמונים שהיה אז עדיין צעיר לימים הוא צדיק הדור אצלו תפעלו ישועה מעל דרך הטבע".

גאב"ד קוממיות זצ"ל שהיה בידידות עמו, אמר פעם לאברך שהתלונן אצלו, כי הרופא אמר לו שאין לו סיכוי להביא ילדים לעולם, אמר לו: "לך לרבי משומרי אמונים ותתעקש אצלו. אני יודע", אמר לו הרב של קוממיות, "שהוא הפוסק בשמים לזרע של קיימא".

המונים מעתירים בציון בהר הזיתים

אור גדול הפיץ סביבו בחייו גדולים וצדיקים נבהלו מקדושת צורתו, השולחנות בלילי שבתות היו לשם דבר, כל מי שהיה ולו רק הציץ בעת הקידוש או בעת שירת ק-ה ריבון עלם בליל שבת קודש נחרט בלבו מבלי יכולת לשכוח את המעמד הנורא הזה, עבודתו בקודש היה מעל השגת ילוד אשה, עד שנתו האחרונה לעת זקנותו עמד בנענועים בחג הסוכות כארבע שעות בכל יום מבלי להפסיק לרגע, ובכוחות על אנושיים ערך את התפילות ועבודת הקודש.

זכינו ששכן בדורינו - דור אחרון האי צדיקא קדישא שצדיקים העידו עליו שהוא היה מתאים לכמה דורות לפניו, שהאיר את חשכת הגלות באורו הגדול והבהיר, ובכוח תורתו, צדקותו וקדושתו רומם את קהל עדתו והלהיב לבבות ישראל לאביהם שבשמים.

פרק מיוחד בחייו של הרבי זצ"ל היה כוח הברכה והישועה שראו בחצר קודשו באופן מופלא, כאשר כל היוצא מפיו התקיים במלואו, בבחינת 'צדיק גוזר והקב"ה מקיים', אלפי סיפורים מסמרי שער בלתי נתפסים מיהודים שנושעו מברכות קודשו בזש"ק רפואות זיווגים פרנסה וכדו', ואף לעתים היו ישועות מעל לדרך הטבע שהרבי זצ"ל בכוחו הגדול השפיע ישועה.

לפני פטירתו הגיע אליו זוג שכבר כמה פעמים הזכירו עצמם לזרע של קיימא והוא דחה אותם שבע"ה עוד יהיה להם אבל לא עתה הוא עת רצון, חודש לפני שחלה את חוליו האחרון התייצבו בני הזוג בקודש פנימה והזכירו עצמם והתעקשו שהרבי יברך אותך בהבטחה, במקום תשובה עצם את עיניו וסיפר להם כי בשנתו האחרונה של סבו הקדוש רבי שלומק'ה מזוועהיל הגיע אליו יהודי לבקש ברכה לזרע של קיימא והרבי בירך אותו בהטחה ברורה, כעבור תקופה נפטר הרבי לעולמו והיהודי הנ"ל  לא נושע, הלך לבנו רבי גדליה משה מזוועהיל, שענה לו, אם אבא הבטיח הוא בוודאי יקיים, אבל ייתכן שהוא שכח אני בע"ה יעלה על ציונו ואני יזכיר לו, והוא אכן עלה לציון והיהודי נושע.

שומרי אמונים הר הזיתים הילולא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד