כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
סקרנות בעולם החסידות

האדמו"רים מבאיאן וסאדיגורה נפגשו למעלה משעה

אדמו"רי בית רוז'ין נפגשו: האדמו"ר מסאדיגורה הגיע היום לביקור אצל האדמו"ר מבאיאן בירושלים. השניים הסתגרו בחדר למעלה משעה. בשבת הקרובה צפויה שבת התאחדות מרכזית במרכז החסידות של סאדיגורה בבני ברק 

האדמו"רים מבאיאן וסאדיגורה נפגשו למעלה משעה
האדמו"רים מבאיאן וסאדיגורה ביציאה מהבית צילום: צ.פ.

האדמו"ר מסאדיגורה שהוכתר למלא מקום אביו באדמו"רות, הגיע היום (שני) אחר הצהריים לביקור ראשון אצל האדמו"ר מבאיאן חבר מועצת גדולי התורה וגדול אדמו"רי בית רוז'ין.

הרבי הגיע לבית הרבי מבאיאן ברחוב בר גיורא בירושלים והשניים שוחחו למעלה משעה בארבע עיניים ללא נוכחות הגבאים, מה שמביא לסקרנות רבה בעולם החסידות לגבי תוכן השיחה בצל ההכתרה.

בסיום הביקור ליווה הרבי מבאיאן את הרבי מסאדיגורה עד לרכבו.  

האדמו"ר מסאדיגורה הוכתר בגיל 24, בדומה להכתרת הרבי מבאיאן שמונה לכהן כאדמו"ר בגיל 26. וקשר מיוחד קיים בין שתי החצרות.

אחד מחסידי באיאן מספר ל'בחדרי חרדים': "הביקור היום הוא סגירת מעגל, שכן לאחר פטירת בעל האדמו"ר ה'עקבי אבירים' מסאדיגורה זצ"ל עוד קודם הלוויה נפגש הרב'ה מבאיאן עם הרבי מסאדיגורה זצ"ל לפגישה ממושכת בארבע עיניים". 

האדמו"ר מבאיאן גם מחותן של השווער של הרבי החדש, הגאון רבי אליהו חיים שטרנבוך דומ"ץ אנטוורפן - בתו של הרבי מבאיאן נשואה לבנו של הרב שטרנבוך. 

בימים הקרובים צפוי הרבי מסאדיגורה לבקר בעוד בתי גדולי ישראל ואדמו"רים, רק אתמול החל לקבל קהל וקריאת קוויטלא'ך לשם נהרו מאות חסידי סאדיגורה. קבלת קהל שתוכננה לשעתיים ונמשכה חמש שעות בחדרו של אביו הרבי זצ"ל. 

בשבת הקרובה פרשת כי תצא תתקיים שבת ראשונה עם האדמו"ר החדש במרכז החסידות בשכונת שיכון ה' בבני ברק שם ייבנה אוהל ענק לעריכת הטישים. 

הרבי מבאיאן מלווה את הרבי מסאדיגורה ביציאה מהביקור. צילום: צ.פ

 

 

הרבי מסאדיגורה הרבי מבאיאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד