כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מערכון קורע

יפיל אתכם מצחוק: החמור שהפך לחזאי בבית המלך

הידעתם? החמור שייך למשפחת הסוסים, בארצות הברית מגדלים אותו בחצר הבית כחיית מחמד ויש לו שמיעה חדה וזיכרון מצויין! אז אם חשבתם שאתם יודעים הכל על החיה הלכאורה משעממת הזו, חשבו שנית. כי כשלמערכת חידודון מגיע מאמר דעה על ארבעה סוגי חמורים, התוצאה היא עוד מערכון משובח שיפיל אתכם מצחוק, מבית היוצר של הקומיקאי גיא מסיקה • האזינו

יפיל אתכם מצחוק: החמור שהפך לחזאי בבית המלך
חמור לבן צילום: pixabay

החמור שהפך לחזאי בית המלך.

משיח צדקנו צריך להגיע כשהוא רכוב על חמור לבן, אמרתי לעצמי גיא כל ימי חייך להביא לימות המשיח, והיום בעזרת פינה על החמור הלבן- ארבעה דברים שלא ידעתם על חמורים.

1. החמור שייך למשפחת הסוסים, שם פרטי חמור שם משפחה הסוסים, ולא כי החמור הוא הססני אלא כי הוא דומה לסוס, למרות שיש לו אוזניים וראש גדולים יותר ומשמיע קול אחר, הסוס צוהל והחמור נוער. אגב שאלו חמור קטן מה הוא רוצה להיות כשיהיה גדול, אתם יודעים מה הוא אמר להם? "חמור גדול".

2. בארה"ב מגדלים חמורים כחיות מחמד. אפילו לארנולד שוורצנגר יש חמור שקוראים לו לולו. פעם אחת החמור של שוורצנגר פגש חסידה שאמרה לו "אתה חמור אני חסידה, שנינו מתחילים בח׳" אז החמור אמר לה "מה פתאום אני קוראים לי לולו".

3. לחמורים יש זיכרון מצויין- שני כורדים היו שותפים על שני חמורים, יום אחד החליטו לפרק את השותפות אבל לא הצליחו להבדיל בין החמורים. הכורדי הראשון הציע לצבוע לחמור שלו את האוזן, והכורדי השני אמר "למה רק לך חמור יפה גם אני צובע לשלי את האוזן" שוב לא הצליחו להבדיל בין החמורים, החליטו למדוד גובה לשני החמורים, יצא שהחמור החום יותר גבוה מהלבן.

ועוד בדיחה אחת : חמור לבן אומר לחמור חום "אי אה" אז החום עונה "קוקוריקו", הלבן אומר "מה זה?" והחום עונה "אני לומד שפה זרה".

4. לחמורים יש שמיעה מעולה. חמור יכול לשמוע חמור אחר נוער ממרחק של 50 ק״מ! אגב, המלך רצה פעם לצאת לטיול אבל לא היה בטוח איך מזג האוויר, קרא לחזאי המלכותי שהבטיח שלא ירד גשם בימים הקרובים.

יצא המלך לטיול בדרך פגש איכר רכוב על חמור שהמליץ למלך לחזור לארמון לפני שיתחיל גשם. המלך היה מנומס ואמר "אני מעסיק חזאי מקצועי שהבטיח שלא ירד גשם".

ענה האיכר "אני לא מבין בחזאות, הכל לפי החמור אם הזנב מתנפנף תהיה שמש, ואם האוזן צנוחה ירד גשם" סיים את המשפט והתחיל פתאום גשם. המלך כל כך התלהב, הוא קנה את החמור ומינה אותו לחזאי המלכותי.

וכך החלה מסורת ארוכת שנים של בחירת חמורים לעמדות הבכירות והמשפיעות ביותר במדינה.

חמור עמי מימון מערכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד