ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
התעלומה במסדרונות הכנסת

האם זה השר שיערוק לליכוד? "כבר פחות אנטי ביבי"

בתקופה האחרונה נדמה כי שר המדע והחלל מטעם סיעת 'כחול לבן' זוכה לקרבה יתרה מצידו של רה"מ נתניהו • השר הוא זה שגם אחראי לתווך את השיחות בין גנץ לרה"מ • הבוקר הוא מיהר להכחיש את הדברים בטוויטר כשכתב "אף פעם לא הייתי אנטי"

האם זה השר שיערוק לליכוד? "כבר פחות אנטי ביבי"
נתניהו וגנץ צילום: Oren Ben Hakoon- פלאש 90

האם השר יזהר שי מכחול לבן שזוכה לקרבה יתרה מצד ראש הממשלה בנימין נתניהו בדרך לערוק לליכוד?, זאת השאלה המרכזית שנשאלת בימים האחרונים במסדרונות הכנסת.

שי המשמש כשר המדע והחלל זוכה בחודש האחרון להיות מי שמתווך בין ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ, כך שגם ההתקפות הבוטות שלו כלפי ראש הממשלה הופסקו לאחרונה.

כתבת ynet מורן אזואלי פרסמה אמש על "תחושה משונה כזאת שבליכוד, בדגש על נתניהו, מנסים לקרב את השר יזהר שי מכחול לבן. תחושה עוד יותר משונה, שהוא כבר פחות ופחות אנטי ביבי", רמז לכך שאולי הוא בדרך לערוק לליכוד.

השר יזהר שי\\צילום: פלאש 90

בנוסף, לפני כמה ימים בראיון תקשורתי הוא סיפר על הקשר שלו עם ראש הממשלה, ואמר: "ראש הממשלה מעריך מספרים, דאטה וניתוח מקצועי ומוצא אצלי משהו שמעניין אותו ומאזין לדעתי, הוא יכול לראות בי פרטנר מקצועי".

גם בראיון לערוץ הכנסת השבוע אמר השר שי "רה״מ יודע מה נכון לאזרחי ישראל", ביטויים כאלה הם תמוהים ביותר, שכן בתחילת דרכו הפוליטית יזהר שי היה מגדולי התוקפים את נתניהו מכל צמרת כחול לבן.

הבוקר מיהר השר יזהר שי להבהיר כי הוא עדיין בכחול לבן, "גאה להיות איש כחול לבן. זהו הבית האידאולוגי והפוליטי שלי. גנץ הוא המנהיג הפוליטי שלי. המעסיקים שלי הם אזרחי ישראל ואמשיך לפעול למענם במסגרת כחול לבן. אני לא אנטי, תמיד בעד ישראל. לפני הכל", הוא צייץ בטוויטר.

יזהר שי ליכוד מפלגת כחול לבן ביבי נתניהו בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד