כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"כנראה מישהו הלשין"

לא עבד פעמיים: החסידים גורשו מאוקראינה ללונדון

חסידים שניסו להגיע לאומן דרך לונדון, גורשו על מטוס היישר חזרה לאי הבריטי. "ביום שישי זה עבד להם, הם נכנסו בלי בעיות, אבל כנראה מישהו סיפר לאנשים בגבול על התרגיל והם החלו לבדוק את כל הבאים גם בטיסות כביכול המשך"

לא עבד פעמיים: החסידים גורשו מאוקראינה ללונדון
החסידים עולים למטוס בקייב צילום: צילומסך

קבוצת חסידים מארה"ב ניסתה להיכנס לקייב - אוקראינה דרך לונדון בכדי להגיע לאומן, אך אנשי הגבול לא אישרו להם להיכנס ושלחו אותם חזרה ללונדון.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי ביום שישי האחרון קבוצת חרדים שהגיעו לקייב מלונדון ומארצות הברית, סיפרו לאנשי מעבר הגבול כי הם באים לאוקראינה ליום יומיים וממשיכים משם למדינה אחרת, אנשי מעבר הגבול האמינו להם ונתנו להם להיכנס, משם חברי הקבוצה המשיכו לאומן והתערבב עם שאר עמך ישראל הנמצאים במקום.

היום (ראשון), קבוצת חרדים ניסתה שוב את אותו תרגיל, אלא שהפעם אנשי מעבר הגבול כבר היו מוכנים לכך, ושלחו אותם חזרה ללונדון.

אחד מתושבי לונדון אומר ל'בחדרי חרדים' כי הרשויות באוקראינה עלו על התרגיל, "ביום שישי זה עבד להם, הם נכנסו בלי בעיות, אבל כנראה מישהו סיפר לאנשים בגבול על התרגיל והם החלו לבדוק את כל הבאים גם בטיסות כביכול המשך, הפעם רוב האנשים שנשלחו חזרה ללונדון היו מארצות הברית".

אוקראינה אומן לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד