ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
הנזק לענף המסעדות

המושל וראש העיר נתבעים בשני מיליארד דולר

לפחות 450 בעלי מסעדות ברחבי ניו יורק הגישו תביעת פיצויים בסכום של שני מיליארד דולר נגד מושל העיר קואומו, וראש העיר דה בלאזיו 

המושל וראש העיר נתבעים בשני מיליארד דולר
אנדרו קואומו/ביל דה בלזיו צילום: פלאש 90/עיריית ניו יורק

יותר מ-450 בעלי מסעדות בניו יורק תובעים את המושל אנדרו קואומו ואת ראש העיר ביל דה בלאזיו פיצויים בסך שני מיליארד דולר בגין איסור מתמשך על פתיחת מסעדות.

תוכנית 'האוכל בחוץ' מסתיימת ב-31 באוקטובר ועד כה אין תוכניות של הרשויות לאפשר לאנשים לחזור לאכול בתוך מסעדות, אלא רק בחוץ/ כזכור במדינת ניו יורק מותר לאכול במסעדות סגורות, למעט העיר ניו יורק, שם ביום חמישי 456 מסעדנים הגישו את התביעה הייצוגית נגד המדינה והעיר.

ג'ו גרמנוטה, שבבעלותו מסעדה במנהטן, אמר ל'פיקס 11': "מתי שיורד גשם עלינו לסגור, ברגע שמתחיל להתקרר, המקום נהיה ריק". בראיון לרשת ל'פוקס ניוז' אמר: "ברגע שמזג האוויר נהיה קר אנחנו ממש ללא עסקים פעילים".

ניו יורק עם הכי הרבה מקרי מוות מכל מדינה בארה"ב, מעל-32,000 מתים, אך שיעור החולים החדשים ירד, והוא בין הנמוכים במדינה.

"צריך לעשות משהו, הם לא מקשיבים, הם לא שומעים, הם פשוט לא מציאותיים, הם חייבים לשים את עצמם בנעליים שלנו, האנשים שלנו סובלים", אמר כלפי המושל וראש העיר.

הדברים הללו לא עושים רושם על המושל אנדרו קואומו, הוא מצידו הודיע כי הוא לא ייתן לניו יורק לפתוח מחדש את המסעדות לארוחות בתוך חלל סגור, עד שהעיר תציג תוכנית שתוודא שהחוקים ותקנות הריחוק החברתי נשמרים.

מושל מדינת ניו יורק אנדרו קואומו ביל דה בלאזיו קורונה תביעת פיצויים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד