כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
דיקטטורה רודנית

קו פרשת המים; 'כסדום היינו לעמורה דמינו' גרסת תש"פ

כולנו מכירים את הסיפור העתיק על חטאה של סדום וחורבנה לבסוף מהיסוד. אך נדמה כי 2000 שנות גלות לא הספיקו לנו ללמוד את הלקח • הפעיל החברתי אברשה אוחיון בטור נוקב על רודנות והתנהלות החונטה המשפטית בישראל

קו פרשת המים; 'כסדום היינו לעמורה דמינו' גרסת תש"פ
פלאש 90

עוד בהיותנו ילדים בגן סיפרה לנו הגננת על אירועי סדום ועמורה העתיקים, בהם פעלה מערכת משפט מסודרת ויציבה במשולש כוחות בעיצוב של רצון העם: רשות מחוקקת, מבצעת ושופטת שחברו יחדיו לייצר את אותם חוקים מעוותים ולהחילם על כל יושבי תבל אשר הזדמנו בטעות לחבל ארץ יפהפה ופורח, אותם מתנשאים אוהבי צמחים ועיינות מים מוריקים ובאותה נשימה שונאים את כל מי שאינו דומה להם, התאפיינו נורא בשנאת זרים ובניסיון להשמיד את כל מי שאינו משתייך לקבוצת ה"אנשים החושבים", בשיטות משפטיות מעוגנות ומערכת סגורה של דוקטורינת שיפוט, בשיטת חבר מביא חבר, על מנת לשמר את תרבות השבט הלבן ולמגר את רוב חלקי העם מקבלת ההחלטות, כאשר רק הנאורים ישבטו את חשיבת ההמונים ויקבעו את סדר היום הציבורי.

על אף חלוף אלפי שנים מטרגדיה מזעזעת זו, אשר בסופה לא היה מנוס אלא להחריב חבל ארץ מושחת זה עד היסוד, בשל ההבנה כי שחיתות בסדרי גודל אלו בלתי ניתנים לתיקון, עיוות מחשבה ותפיסות אלו אין להם מקום בעולם תקין, ונדרשת החרבה עד היסוד ובנייה מחדש של מערכת מתוקנת, דומה כי אף לאחר 2000 שנות גלות בה חזר עם ישראל לארצו בהפרחת השממה בה עמדה הארץ אלפי שנים, בהקמת מדינה מתקדמת ומודרנית, קיבוץ גלויות משובב נפש, תמצית הרוע לא שקטה על שמריה ובאופן מתוחכם שכפלה מחדש את תרבות סדום ועמורה, בבניית מערכת משפט משומנת ומושחתת, המסתגרת במגדל שן מרהיב בסמיכות לכנסת ישראל, מביטה במבט מתנשא ויהיר על כלל חלקי החברה בישראל, מתוך מטרה לנתב ולעצב מחדש את שלטון הדיקטטורה באחיזת עיניים של דמוקרטיה.

אברשה אוחיון

מערכת השלטון נסמכת על שיטת הבחירות הדמוקרטיות, העם יבחר את נציגיו בשלטון המרכזי, תוקם ממשלה אשר תשקף את רצון העם, אולם אנו נקבע בפועל את סדר היום הציבורי: ברצותינו נפסול חוקים, כאשר נחפוץ נדון בעתירות קנטרניות אשר אין בהם שום תועלת לרצון העם אולם הינן משרתות נפלא את שלטון היחיד של השבט הנכון, נסרס ונעקר את כוחו של שלטון העם ונרדה בפועל באזרחי המדינה דרך כס המשפט.

באם מזוהה איום על הגמוניית ה"אצולה", אזי תחבור לה יחד כל המערכת להסיר את האיום מסדר היום, בתפירת תיקים על ידי משטרת ישראל לאותם סוררים המעיזים לקרוא תיגר על רודנות דיקטטורת המשפט, בגיבוי הפרקליטות ויועצים משפטיים וכלה בפסק דין חתום לתפארה על ידי שופטי ישראל אשר לא נבחרו ברצון העם אלא בשיטת חבר מביא חבר.

בכדי לבצר ולשמר את ביטחון החונטה, תאסוף הדיקטטורה חומרים ותחזיק בארכיון סגור מידע על כל נבחרי הציבור, להטיל אימתה על כל מי שיעז לחרוג משביל המוות אותו התוותה החונטה, כל תזוזה קלה פירושה גזר דין מוות ציבורי על הסוטה מקו המחשבה של דיקטטורת האנשים החושבים.

עשרות שנים שמערכת סגורה זו מתעלמת כליל מרצון רוב העם אותו הינה אמורה לשרת, ועסוקה אך ורק לשרת את עצמה, לעבות את מעגלי השמירה בהגבהת החומות לבל יעיז או יהין מאן דהוא להטיל דופי או ביקורת במערכת סגורה ומתנשאת זו.

אותה מערכת שותלת פקידים ואף נבחרי ציבור מפוחדים מאימתה מטעמה למערכות השלטון השונות, לשמור מבפנים ולהסיר כל איום קל אשר יכול לערער את יציבות כס המשפט, אותם נבחרים הנמצאים תדיר בניגוד עניינים בניגוד לרצון העם בשמם נשלחו, מאימת וחשש כי יבולע להם על ידי הדיקטטורה, מגינים בחירוף נפש ואוטמים אזנם מזעקות העם הנאנק תחת קלגסי השיפוט, בטענות רפות כי כל ביקורת על מערכת המשפט הינה קונספירציה וכל מאווים הינה להגן על המערכת כמו במשטרים אפלים.

שנים רבות בהן רוב העם בישראל מרגיש תחושת ניתוק ומיאוס כלפי מערכת החונטה של בית המשפט האטום לרצון העם בשמו הוא נשלח.

דומה כי זהו קו פרשת המים, זהו הרגע ממנו אין מנוס אלא להפוך ולפרק מערכת משפטית מושחתת ורקובה זו, למצוא מודל חדש ועדכני לשרת את עם ישראל הנפלא והיפה.

אנחנו לא מתייאשים סוף הרע להתבטל, צ'אוצ'סקו נעלם עם נפילת מסך הברזל, בלארוס בדרך להסרת עול הדיקטטור לוקנשקו ונראה כי גם אסד בסוריה נמצא בסוף דרכו.
האביב הישראלי כבר כאן, מאסנו בשחיתות נלחם על חירותינו.

באנו לשנות.

אפליית חרדים מערכת המשפט סדום ועמורה אבשלום אברשה אוחיון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד