י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
למורת רוחו של נתניהו

ממוצע הסקרים: 'ימינה' ממשיכה לדהור למעלה

ממוצע סקרי השבוע הפך את מפלגת 'ימינה' בראשותו של נפתלי בנט למתחרה ראויה לליכוד, עם פער של 10 מנדטים בין השתיים • והיכן כחול לבן? כמעט בתחתית • התוצאות המלאות

ממוצע הסקרים: 'ימינה' ממשיכה לדהור למעלה
בנימין נתניהו/נפתלי בנט צילום: אוליבר פיטוסי/יונתן זינדל, פלאש 90

מדינת ישראל עוברת בימים אלה כל כך הרבה אירועים שמצליחים להסיט את תשומת הלב הציבורית. שיעור התחלואה בנגיף הקורונה ממשיך לעלות בקצב מסחרר, החשש מסגר כללי בחגי תשרי קרוב מתמיד, והצמרת הפוליטית, באופן שאינו מפתיע בכלל - כמרקחה. 

לצד אמון הציבור בממשלה שהולך ופוחת מיום ליום, הבחירות עדיין קרובות מתמיד ונדמה שמפלגת ימינה מנצלת את חוסר הוודאות והלך הרוח הקודר להתחזקות משמעותית, שעלולה להטיב עמה בפעם הבאה שנצעד אל הקלפיות בפעם הרביעית בשנה וחצי האחרונות. זו כמתבקש, סיבה נהדרת לסקר הסקרים ולממוצע כל הסקרים שפורסמו השבוע, אותם סיכם ניסים משעל בתוכניתו ברדיו 103fm. 

על פי סקר הסקרים, הליכוד עדיין עומדת בפער גבוה משאר המפלגות המוצבות תחתיה עם 30 מנדטים, ואילו ימינה שכאמור זוכה לאהדה שומרת על מקומה כמפלגה בעל מספר המנדטים הגבוה ביותר אחרי הליכוד וזוכה ל-20 מנדטים. 

נתניהו ובנט בימים יפים יותר. צילום: יונתן זינדל,פלאש 90

יש עתיד תל"ם, על פי ממוצע סקרי השבוע, היא המפלגה השלישית בגודלה עם 16 מנדטים, פער של מנדט אחד בלבד מהרשימה המשותפת שזוכה גם היא לפופולריות ועומדת על 15 מנדטים. וכרגיל, החלום ושברו שמו כחול לבן, מוצבת במקום החמישי בגודלה עם 11 מנדטים המנציחים את כישלונה המהדהד ליצור חלופה שלטונית שעלתה בתוהו. 

בתחתית הרשימה, זאת על פי ממצאי הסקר, נמצאות ש"ס עם שמונה מנדטים, ישראל ביתנו ויהדות התורה עם שבעה, וסוגרת את הרשימה מפלגת מרצ שעברה גם היא תהפוכות, איחודים ופרידות כואבות במהלך מועד הבחירות השלישי, שזכתה בשישה מנדטים. 

מה יובילו השבועות הקרובים בקלחת הרותחת ששמה ממשלת ישראל? אין לדעת, אך מה שבטוח הוא שהממשלה העומדת על כרעי תרנגולת תעבור עוד גלגולים רבים עד הבחירות הרביעיות שיגיעו בקרוב, אם נרצה ובעיקר אם לא. 

עריכה: מיכל קדוש, 103FM

מפלגת ימינה סקרים מפלגת הליכוד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד