י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תמונות מטרידות

פולקסווגן ניתקה קשר עם סוכנות רכב בגלל ציור אנטישמי

ענקית הרכב - פולקסווגן הודיעה כי היא מסיימת את קשריה עם סוכנות רכב מקסיקנית בגלל ציור של רכב מדגם חיפושית על רקע עצרת נאצית שתלוי במשרדי החברה 

פולקסווגן ניתקה קשר עם סוכנות רכב בגלל ציור אנטישמי
רכב מסוג פולקסווגן צילום: לוי ריבלין

פולקסווגן מנתקת קשרים עם סוכנות רכב במקסיקו סיטי שהציגה ציור של חיפושית בעצרת נאצית עם היטלר.

חברת פולקסווגן סיימה את קשריה עם סוכנות מקסיקנית בגלל ציור של רכב מסוג חיפושית בעצרת נאצית שנראתה לאחרונה תלויה במשרדי החברה במקסיקו סיטי.

ביום שני, יצרנית הרכב הגרמנית ביטלה את קשריה עם הסוכנות, כך על פי העיתון המקסיקני "אל יוניברסל".

"אנו מגנים בתוקף תמונות אלו שהוצגו בסוכנות, התמונות הראו משטר שהדגיש שנאה ואפליה בהיסטוריה שלמרבה המזל נותרה מאחור", נכתב בהודעת פולקסווגן.

התמונות המטרידות התגלו ביום שבת לאחר שמשתמשת בחשבון טוויטר שיתפה את התמונות בפלטפורמת המדיה החברתית והביעה זעם על סוכנות הרכב שהציגה את הציור. "חבל שסוכנות @Volkswagen_MX Coyoacán תלתה את התמונה הזו", כתבה עדינה שלמינסקי. "תליית צלב קרס היא התנצלות על הפשע החמור ביותר של האנושות. מישהו שהוא אנטישמי הוא גזעני".

הדימוי המדובר מציג פולקסווגן שחור שחונה מול במה נאצית בשנת 1938 עם הצורר אדולף היטלר שעומד ברקע. בציור יש דגלים עם צלבי קרס. פולקסוואגן של מקסיקו מסרו את התנצלותם לאשה שהתלוננה, על פי הדיווח ב"דיילי מייל", סבא וסבתא של עדינה נולדו בגרמניה. החברה בנוסף גינתה את הציור שתלתה ליד כניסת משרד המחלקה בתוך הסוכנות.

פולקסווגן נאצים סוכנות רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד