י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
רצח מחריד

ביקשה הנחה; האינסטלטור שיסף את גרונה

תושבי קזחסטן מזועזעים בעקבות מקרה רצח. אינסטלטור דקר לקוחה למוות ופצע קשות את אמה ושכן, זאת לאחר שביקשה הנחה על העבודה שביצע בביתה. "תפסתי את הסכין ודחפתי אותה לגופה של האשה, לפני כן מעולם לא פגעתי בנשים אפילו באגרוף". סיפר האיש בחקירתו

ביקשה הנחה; האינסטלטור שיסף את גרונה
זירת הטבח בקזחסטן צילום: דוברות משטרת קזחסטן

קזחסטן: אינסטלטור דקר לקוחה למוות לאחר שביקשה הנחה, הוא גם דקר באכזריות את אמה ושכן בבניין בהשתוללות איומה כשהוא אחוז אמוק.

הגבר בן ה-43 ששמו לא פורסם דקר למוות את הפרמדיקית אינה מורזאבה בת ה-32 ופצע קשה את אמה ושכן שניסה להגן על הנשים, הם מאושפזים במצב קשה, האינסטלטור נעצר.

האירוע המחריד התרחש בעיר אלמטי שבצפון-מזרח המדינה ב-4 בספטמבר.

על פי הדיווחים, אינה הזמינה את האינסטלטור לדירתה לאחר שמצאה אותו באינטרנט. המשא ומתן בין השניים הפך למריבה לאחר שהלקוחה ביקשה מהאיש הנחה על עבודתו.

הוויכוח יצא משליטה והאינסטלטור שלף מכיסו סכין ותקף את אינה ואת אמה בת ה-63, כך דווח בתקשורת המקומית. הצרחות של הנשים נשמעו מחוץ לבית, גבר שגר בסמוך מיהר מיד לעזרתם וגם הוא נדקר קשות. לאחר שהפך את המקום לבית מטבחיים, הרוצח ברח מכוסה בדמם של קורבנותיו, והוא נראה נמלט משם על ידי עדי ראיה.

עד ראייה אמר לתקשורת המקומית: "האיש החזיק נשק תוצרת בית דמוי סכין ודם מטפטף ממנו, התקשרנו למשטרה ולאמבולנס".

חברתה של אינה, אוקסנה פלר סיפרה לכלי תקשורת מקומי כי "גרונה של אינה נחתך, לא היה לה שום סיכוי לשרוד את התקיפה".

המשטרה קיבלה תיאור של החשוד מעדי ראייה ועצרה אותו תוך פחות משעה לאחר האירוע. בחקירה אמר החשוד: "תפסתי את הסכין ודחפתי אותה לגופה של האשה, לפני כן מעולם לא פגעתי בנשים אפילו באגרוף".

אינסטלטור רצח מחריד קזחסטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד