י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מברוקלין לירושלים

בערב שבת: האדמו"ר מגור ליווה את אחיינו

הבחור הצעיר יהודה אריה לייב פסח ז"ל, אחיינו של האדמו"ר מגור הובא למנוחות ביום שישי, לאחר שנפטר ביום רביעי בארה"ב, שם שהה לצורך טיפולים. ביום שישי בצהריים עברה מסע הלוויה ליד בית המדרש הגדול של גור בירושלים והרבי יצא ללוות 

בערב שבת: האדמו"ר מגור ליווה את אחיינו
הרבי מגור במסע הלוויה ביום שישי צילום: באדיבות המצלם

ארונו של הבחור המופלג יהודה אריה לייב פסח ז"ל, מפארי בחורי חסידי גור שהלך לעולמו לאחר ייסורים ממושכים שקיבל בגבורה ובאמונה והוא בן עשרים בלבד נחת בישראל ביום שישי לאחר שנפטר ביום רביעי בארה"ב. 

שעות לפני שבת יצא מסע הלוויה מישיבת 'אמרי אמת' של חסידי גור בבני ברק ועברה בצהריים דרך בית המדרש הגדול של החסידות ברחוב ירמיהו בירושלים, שם ליווה את המיטה האדמו"ר מגור, שיצא עטוי מסכה לרחבת בית המדרש. 

המנוח ז"ל נולד בקרית הרי"מ לוין בתל אביב, לאביו יבלחט"א הרה"ח רבי אלחנן זאב פסח, מחשובי חסיד גור, בנו של הרה"ח רבי מנחם מנדל פסח ממונסי וחתנו של הרה"ח רבי יוסף וייץ מחשובי חסידי גור בבני ברק, אחיה של הרבנית מגור שתחי'.

כבר מגיל צעיר היה כל כולו עמל על דבקות בהגיית התורה וביראת ה' והיה ספוג בחסידות ובהתקשרות של אמונת חכמים. התחנך בתלמוד תורה 'שמחת התורה' בתל אביב ולאחר מכן בישיבת 'אמרי אמת' בבני ברק. 

למגינת לב בשיא פריחתו חלה במחלה קשה ל"ע לפני כארבע שנים. הוא עבר טיפולים קשים ל"ע, אך תמיד נשאר עם כוח השמחה. 

בשנים האחרונות עבר טיפולים בבתי החולים ושהה בניו יורק במשך תקופה שם השיב את נשמתו ליוצרה ורבים ליוו אותו שם בדרכו האחרונה.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.  

 

האדמו"ר מגור יהודה אריה לייב פסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד