י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
המיקומים והקריקטורות

איחוד האמירויות מתרגשת עם כותרות חגיגיות בעיתונות המקומית

יום היסטורי: היום צפוי להיחתם הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות. ובעיתונות המקומית האמירתית חוגגים • "עידן חדש של שלום"

איחוד האמירויות מתרגשת עם כותרות חגיגיות בעיתונות המקומית
המשלחת באבו דאבי צילום: משרד החוץ של איחוד האמירויות

האמירתים מתרגשים וחוגגים את הסכם השלום שייחתם היום בינם לבין ישראל. והכותרות חגיגיות מתמיד בעיתונים המקומיים הבוקר.

‏שער מושקע הבוקר של העיתון "אל-איתחאד" היוצא לאור באמירויות. למעלה בפינה השמאלית נכתב: "יום היסטורי" עם דגלי ישראל, ארה"ב והאמירויות. והכותרת הראשית היא: "האמירויות וישראל: שלום העתיד". תמונות של הנשיא ושל יורש העצר של אבו דאבי, פלוס טראמפ ונתניהו.

שער העיתון החגיגי

גם ‏העיתון הבחרייני אל-ווטן חוגג; הבוקר העיתון אמנם לא שם בכותרת הראשית שלו את ההסכם עם ישראל: אך בהמשך העמוד העיתון מהלל את ההסכם המתגבש גם עם בחריין.

"האזרחים: תודה למלך שלנו. הנחיות מבית המלוכה לשלם את חשבונות החשמל (של האזרחים) ולדחות את החזרת ההלוואות של נפגעי נגיף הקורונה". מתחת: "עידן חדש של שלום. בחריין חותמת על הכרזת תמיכה בשלום היום. כך מדווח רועי קייס כתב לענייני ערבים בכאן 11.

‏גם בגזרת הקריקטורות בעיתון אל-איתחאד באמירויות ממשיך להיות מעניין. המסר: העולם מרוצה מהסכמי השלום בין ישראל לבין האמירויות ובחריין בחסות האמריקנית.

רועי קייס מציין כי הקריקטורות זה נושא חשוב, כי פינת הקריקטורות בחלק מהעיתונים במדינות ערב מהווה גם בימינו במה להעברת מסרים אנטי ישראליים ואפילו אנטישמיים ולכן מסר כזה לא מובן מאליו.

הסכם שלום איחוד האמירויות בחריין ישראל עיתונות היסטורית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד