כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
לאחר הירי לדרום

ריבלין באוגדת עזה: "עם כיפה שחורה וכומתה סגולה אתם מהווים גשר"

ברקע אירועי הלילה בגזרה, ביקר היום נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין בגזרת עוטף עזה ונפגש עם חיילי פלוגת "תומר" של חטיבת גבעתי. "עם כיפה שחורה על הראש וכומתה סגולה בכותפת - אתם מהווים גשר בין חלקי העם. סמל ודוגמא שנועדנו לחיות כאן יחד"

ריבלין באוגדת עזה: "עם כיפה שחורה וכומתה סגולה אתם מהווים גשר"
הנשיא ריבלין צילום: מארק נוימן, לע"מ

על רקע ירי הרקטות לדרום הארץ אמש, ביקר היום (רביעי) נשיא המדינה רובי ריבלין באוגדת עזה ונפגש עם הלוחמים המוצבים בגזרה.

במוצב נחל עוז שבעוטף עזה קיבל הנשיא סקירה אודות אתגרי השעה ממפקדי הגזרה, מח"ט גבעתי אלוף-משנה איציק כהן ומח"ט צפונית אלוף-משנה יואב ברונר בליווי הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי. לאחר מכן שוחח עם החיילים המגיעים ברובם מהחברה החרדית והרים עמם כוסית לכבוד השנה החדשה.

הנשיא פתח את פגישתו עם מפקדי הגזרה בהתייחסות ללילה הקשה שעבר על תושבי הדרום ואמר: "גם היום, אנחנו עם התושבים שעברו שעות של ירי ונפילות, מלאי הערכה לחוסן שלהם. אנו שולחים תפילות להחלמת הפצועים מירי הרקטות אמש באשדוד, ומחזקים את ידי צה"ל, את ידיכם, יקירנו, על הפעילות המבצעית הבלתי פוסקת מאז שעות הלילה בתגובה לירי. לא נאפשר לטרור הרקטות לחלוף באין מפריע ובטחון אזרחינו לא יהיה הפקר."

נשיא המדינה התייחס לירי הרקטות לדרום אמש: "גם היום, אנחנו עם התושבים שעברו שעות של ירי ונפילות, מלאי הערכה לחוסן שלהם. אנו שולחים תפילות להחלמת הפצועים מירי הרקטות אמש באשדוד ומחזקים את ידי צה"ל, את ידיכם, יקירנו, על הפעילות המבצעית הבלתי פוסקת מאז שעות הלילה בתגובה לירי. לא נאפשר לטרור הרקטות לחלוף באין מפריע ובטחון אזרחינו לא יהיה הפקר"

הנשיא פנה לחיילי פלוגת תומר של גבעתי ואמר, "בהחלטה שלכם להתגייס לשירות קרבי משמעותי בצה"ל אתם מוכיחים שניתן למצוא איזון בין שמירה על המדינה לשמירה של כל אחד ואחד על אמונתו, על ערכיו ועל אורחות חייו. אתם לא תורמים רק לביטחון מדינת ישראל. אתם תורמים גם לחברה הישראלית. עם כיפה שחורה על הראש וכומתה סגולה בכותפת - אתם מהווים גשר בין חלקי העם. סמל ודוגמא שנועדנו לחיות כאן יחד"

 

עזה רקטות רובי ריבלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד