ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
בשיחה עם אנשי תקשורת יהודים

הברכה של טראמפ לעם היהודי, ומה הייתה מברכת סבתו של קושנר

ג'ארד קושנר היועץ היהודי של הנשיא טראמפ קיים שיחת ועידה עם מנהיגים ואנשי תקשורת יהודיים לרגל חתימת ההסכם והשנה החדשה • בשיחה הוא סיפר על הברכה של סבתו וההקשר המתבקש • גם הנשיא טראמפ השתתף ובירך "העם היהודי התמיד בדרך שלו, ובירך את העולם"

הברכה של טראמפ לעם היהודי, ומה הייתה מברכת סבתו של קושנר
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

החתן היהודי של הנשיא טראמפ, ג'ראד קושנר, מי שעמד מאחורי כל ההסכמים האחרונים עם איחוד האמירויות ועם בחריין ומשמש כיועץ הבכיר של הנשיא דונלד טראמפ, קיים שיחה עם מנהיגים ואנשי תקשורת יהודים, יחד עם הנשיא טראמפ.

בשיחה הוא סיפר כי כאשר סבתא רבא שלו נהגה לתת למשפחתה המורחבת ברכת שנה טובה בסעודות החג של ראש השנה, בכל שנה, היא תמיד אמרה, "שהשולחן שלכם ימשיך לגדול".

קושנר אמר: "עשינו בדיוק את זה", בהתייחס לחתימה ההיסטורית של 'הסכמי אברהם', שהביאה לנורמליזציה ביחסים בין איחוד האמירויות הערביות ובחריין לבין ישראל.

"אנו מזמינים אנשים נוספים להגיע לשולחננו כדי להצטרף למען מטרת השלום", אמר קושנר, אתמול (רביעי) כאמור, בשיחת הועידה עם מנהיגים ואנשי תקשורת יהודים.

"אנשים שהיו בעבר אויבים, עכשיו מתכנסים כבעלי ברית וחברים", אמר קושנר. "התפילה שלי לשנה הקרובה היא שיהיה בריאות ואושר לכולם וכולנו יכולים להגדיל את שולחנותינו".

גם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הצטרף לברכות, "יש לנו סיבה לכזו חגיגה", אמר טראמפ. "השגנו פריצת דרך לישראל, למזרח התיכון ולמען מטרת השלום". לאחר שאיחל לאנשי התקשורת היהודים "שנה טובה", התייחס טראמפ לניצולי השואה שהיו בטקס. "ניצולי השואה שפגשתי סבלו כל כך הרבה רוע ורדיפה לא טבעיים", אמר טראמפ. "הם ראו כל כך הרבה רוע, ובכל זאת הם מסתכלים על העולם בצורה כל כך חיובית, ואנחנו כל כך גאים בהם. אנו נמגר את השנאה המרושעת לאנטישמיות".

"במשך אלפי שנים העם היהודי התמודד עם אלימות ודיכוי, אך העם היהודי התמיד בדרך שלו, ובירך את העולם, באמת יש להם את זה, הם הביאו ברכה לעולם".

טראמפ סיים את דבריו בפסוק מתהילים ואמר: "היום אנו מודים לאלוקים הכל יכול על טובתו האינסופית".

דונלד טראמפ ג'ארד קושנר שנאת יהודים ניצולי שואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד