כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
חטף הכרטיס ונמלט

עקץ קשישים בתחבולה מתוחכמת ונעצר על ידי המשטרה

כתב אישום הוגש אתמול נגד תושב ג'סר א' זרקא החשוד שבאמצעות מרמה גנב כסף מקשישים בשנות ה-80 לחייהם. כתב האישום החמור מתייחס ל 9 מקרים בהם "עקץ" קשישים בתחבולות שונות ולעיתים אף חטף את כרטיס האשראי מידם

עקץ קשישים בתחבולה מתוחכמת ונעצר על ידי המשטרה
חשוד במעצר. אילוסטרציה צילום: פלאש 90

חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה אתמול (חמישי) כתב אישום נגד תושב ג'סר א' זרקא בחשד לגניבת כסף מקשישים בתחבולה באזור חדרה.

המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת תלונות מתושבים בשנות ה 80 לחייהם בחדרה, בדבר גבר זר שעפ"י החשד ניגש אליהם בעת "משיכת" כסף מעמדת כספומט בעיר כשהוא "מנסה לעזור להם", תוך קבלת הקוד הסודי ולאחר מכן נמלט עם כרטיס האשראי של הקורבנות ומשך באמצעותו בהמשך סכומי כסף גבוהים הנאמדים בעשרות אלפי ₪.

בתום חקירה ממוקדת חשפו השוטרים את זהות החשוד- תושב ג'סר א זרקא בן 53 ולפני כשבוע עצרו את הנאשם לחקירה בתחנת המשטרה בחדרה ומעצרו הוארך מעת לעת.

כתב האישום החמור מתייחס ל 9 מקרים בהם "עקץ" קשישים בתחבולות שונות ולעיתים אף חטף את כרטיס האשראי מידם תוך שהוא מנצל את חולשתם זאת בשל גילם המבוגר. כך למשל באחד המקרים ניגש הנאשם אל אחד הקורבנות וסיפר לו כי חולצתו "התלכלכה" ויש צורך לנקותה, כאשר הגיעו השניים למקום נסתר ובזמן שהקורבן הוריד את חולצתו, חטף הנאשם את כרטיס האשראי מהקורבן וברח מהמקום.

במקרה אחר, ניצל הנאשם את העובדה כי הקורבן מתנייד בעזרת כיסא גלגלים, חטף מידו את הכרטיס ונמלט מהמקום.

הבוקר כאמור הגישה חטיבת התביעות במשטרת ישראל כתב אישום נגד החשוד בגין המיוחס לו.

עוקץ משטרת ישראל חדרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד