כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
טעות מצערת?

המוזיאון פרש את הדגלים הנאצים בערב ראש השנה

דגלי נאצים ענקיים נצפו במרכז העיר מיאמי לפני ראש השנה • הבעלים טען שהם שייכים למוזיאון של פריטי מלחמת העולם השנייה והם בסך הכל הוצאו לייבוש • צפו

המוזיאון פרש את הדגלים הנאצים בערב ראש השנה
הדגלים במיאמי צילום: מתוך הסרטון

תושבי בניינים רבי קומות במרכז העיר מיאמי הבחינו בדגלי נאצים גדולים שנפרשו לפני כניסת ראש השנה, אך בעל הדגלים אמר כי כל זה היה אי הבנה.

התושבים סיפרו כי מישהו פרש את הדגלים האדומים עם צלבי הקרס ליד הדירות בבניינים לפחות פעמיים.

אחד השכנים פרנק פריונה סיפר לאתר WSVN כי "ביום רביעי בבוקר יצאתי למרפסת שלי, הסתכלתי למטה, אני רואה דגל נאצי מוצג, וזה קצת בלבל אותי, לא הבנתי מה זה". אמר פריונה. פריונה אמר כי הבחין בדגלים פעם נוספת ביום שישי לפני כניסת ראש השנה.

"ובכן, חברים שלי, הדגל הנאצי חזר" כך אמר פריונה לחבריו אליהם שלח את ההודעה על הדגלים.

פריונה פרסם כמה סרטונים בפייסבוק, ואמר כי אנשים קוראים לו לעשות משהו בנידון. לדבריו, כמה אנשים התקשרו למשטרה כדי לבדוק את הדגלים. התברר כי הם שייכים למוזיאון בשם 'מועדון המוזיאונים מיאמי'.

"הבעלים היה מבולבל מאוד; הוא מאוד התנצל, הוא לא ממש הבין מה קרה," אמר פריונה.

באתר האינטרנט שלו המוזיאון מפרסם לגולשים כי הם אוספים פריטים היסטוריים ממלחמות, כלי נשק ופריטים נוספים. "הם רכשו את דגלי הנאצים, וכנראה שהיה עליהם עובש, אז ריססו אותו בכימיקלים והניחו אותו לייבוש", אמר פריונה, "אבל אני מניח שהם לא הבינו שזה חג יהודי, ויש בניינים גבוהים מסביב לאזור". פריונה אמר כי הוא מאחל שתהיה יותר מודעות, במיוחד שזה מגיע ממוזיאון וסמוך לחג יהודי.

מיאמי ראש השנה דגלים נאצים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד