י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
התלונן במשטרה

גמזו: הודעות ההסתה נגד החרדים - שקריות

החזית החדשה של הפרויקטור: רוני גמזו הגיש תלונה במשטרה בעקבות שורה של הודעות ופרסומים אשר לטענתו מופצים על ידי גורמים אינטרסנטיים במטרה לפגוע בשמו • בהודעות שהופצו, צוטט גמזו כביכול, מתוך הישיבות הסגורות, עם התבטאויות קשות כנגד הציבור החרדי. דברים שכמובן לא נאמרו

גמזו: הודעות ההסתה נגד החרדים - שקריות
גמזו בסיור בבתי הכנסת צילום: נתן וויל

לא רק מאבק בנגיף: פרויקטור הקורונה, פרופסור רוני גמזו ומטה 'מגן ישראל' הגישו אמש (שני) תלונה במשטרה, בעקבות שורה פרסומים והודעות המופצות בימים האחרונים ברשתות החברתיות, בהם כביכול מסית גמזו נגד הציבור החרדי בישיבות פנימיות.

באחת מההודעות שהופצו בשבוע שעבר נכתב, כי בישיבה שהתקיימה כביכול יחד עם בכירי משרד הבריאות, אמר גמזו: "הציבור החרדי בוחר לטמון את ראשו בחול ולא מבינים את ההבדל בינם לבין מפגיני בלפור, והתוצאות לפיהן ישנה תחלואה רבה במגזר החרדי, ותחלואה מועטה שכמעט לא קיימת בקרב מפגיני בלפור - מדברת בעד עצמה, ולכן אסור לאפשר לחרדים לקיים את ההפגנות במוצאי החג".

הציטוטים מתוך הישיבה, כמובן שלא נאמרו מעולם על ידי גזמו והופצו על ידי גורמים אינטרסנטיים אשר מנסים בתקופה האחרונה לפגוע בפרויקטור.

צילום מסך מתוך אחת ההודעות בקבוצות

ממטה 'מגן ישראל' נמסר כי התלונה הוגשה על מנת להתחקות אחר מקור ההודעות, בהם פרסומי כזב וציטוטים שקריים המיוחסים כביכול לפרופ' גמזו בנושא ההתמודדות בנגיף הקורונה, ולאור הפצתם החוזרת ונשנית של הפרסומים הללו באופן מכוון במטרה לייצר הסתה מדומה מצד פרופ' גמזו כנגד המגזר החרדי.

"יצויין", מוסיפים במטה 'מגן ישראל', "כי הודעות כוזבות אלו שהופצו תוך סילוף ושינוי המידע הובילו להסתה וגילויי שנאה כלפיי פרופ' גמזו, אשר לא אחת התבטאו במסרונים אישיים שנשלחו אליו וכללו גידופים ונאצות.

"אנו מאמינים כי רשויות החוק ימצו את הדין עם הגורם האחראי להודעות והפצתן", הוסיפו בסביבתו של גמזו.

רוני גמזו חרדים הסתה משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד