ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
במצב ריקבון קשה

מזעזע: מתנדבים חילצו גופתו של גלמוד שבוע אחרי שנפל

מתנדבי ארגון זק"א טיפלו אמש בגלמוד שנמצא מוטל בביתו במצב ריקבון קשה, וככל הנראה נפטר לפני למעלה משבוע ימים | מאחר והנפטר שכב בסמוך לדלת ביתו, נאלצו המתנדבים להיכנס לדירה דרך החלון וכך להעביר את הגופה לקבורה | "בכאב ודמעות טיפלנו בכבוד המת בזירה הקשה"

מזעזע: מתנדבים חילצו גופתו של גלמוד שבוע אחרי שנפל
מתנדבי זק"א בזירה צילום: דוברות זק"א

מתנדבי זק"א שהוזעקו אמש (שני) למקרה מוות באשדוד, הזדעזעו מהמראה הקשה בו גלמוד שחי בגפו, נמצא מוטל מאחורי דלת הכניסה לביתו במצב של ריקבון קשה. המוות התרחש לאחר שככל הנראה החליק כשנכנס לדירתו לפני למעלה משבוע ימים.

על פי הממצאים, השכנים לא שמעו את זעקותיו של הנפטר מבעד מפתן הדלת. רק כשהריח החריף של הריקבון הציף את חדר המדרגות השכנים הבינו כי משהו קרה והזעיקו את המשטרה וכוחות הכיבוי לדירה.

"מדובר במקרה מחריד", מספר אבי דרעי מפקד זק״א לכיש. "המנוח החליק מאחורי הדלת בכניסה לביתו לפני למעלה משבוע ימים, נכנסנו ביחד עם שוטרי המז״פ דרך חלון הבית ומצאנו אותו במצב ריקבון קשה מאוד, בכאב ודמעות טיפלנו בכבוד המת בזירה הקשה".

בארגון זק"א מציינים כי מתחילת שנת 2020 טיפלו המתנדבים בלמעלה מ-120 מקרים קשים של קשישים ועריריים שנמצאו זמן רב לאחר מותם. "בימים אלו כשישראל בסגר ישנם מאות אנשים בודדים בביתם. עלינו לשים לב אליהם ולבדוק בשלומם לפחות פעם ביום כדי להציל את חייהם", אומרים בארגון.

גלמוד גופה במצב ריקבון זק"א אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד