י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חולקו קנסות כבדים

בני ברק: המשטרה פשטה על שלושה תלמודי תורה

במהלך פשיטה של המשטרה על העיר בני ברק, נמצאו שלושה תלמודי תורה שפעלו כרגיל על פי הוראת גדולי ישראל | השוטרים סגרו את המתחם וקנסו את המנהלים ב-5,000 ש"ח 

בני ברק: המשטרה פשטה על שלושה תלמודי תורה
תלמוד תורה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: באדיבות המצלם

אחרי האזהרות, המשטרה עברה היום (שלישי) לשלב המעשים ופשטה בשעות על מספר מוסדות ברחבי העיר בני ברק שקיימו לימודים כרגיל מאז הוטל הסגר בערב ראש השנה. בכמה מוסדות שם התברר כי הלימודים במקום התקיימו בהוראת גדולי ישראל - נסגרו.

בין היתר, הגיעו כוחות משטרה לשלושה תלמודי תורה בעיר שקיימו לימודים, סגרו את המתחם וקנסו את מנהלי המוסד ב-5,000 ש"ח. גורמים במשטרה אומרים ל'בחדרי חרדים' כי בכוונתם להמשיך באכיפה כנגד מנהלי המוסדות שלדבריהם, "מסכנים את בריאותו ושלומו של הציבור".

כפי שדווח אמש ב'בחדרי חרדים', לאחר שבמהלך היום פורסמו בכלי התקשורת עדויות אודות מוסדות חינוך שפתחו את שעריהם וקיימו לימודים כרגיל, במשטרה שיגרו איום כלפי מנהלי המוסדות והצהירו כי יאכפו בחומרה את התקנות בזמן הסגר שמגבילות בין היתר את פתיחת מוסדות הלימוד.

במשטרה מדגישים, כי בנוסף על המחסומים הפעלים בצירים, מבוצעות כל העת פעולות יזומות שכוללת הסברה לצד אכיפה, זאת כחלק מהמאבק המשותף לבלימת התפשטות מגיפת הקורונה.

משטרת מרחב דן פעלה במהלך היום גם בעיר גבעתיים, שם הבחינו שוטרים במסעדה אשר מקבלת קהל בניגוד מוחלט להנחיות. בעל המקום נקנס ב 5,000 ש"ח והקהל שהיה במקום נדרש לעזוב.

"המשטרה קוראת לציבור להמשיך ולהקפיד על ההנחיות למענכם ולמען בריאותכם . משטרת ישראל תמשיך לבצע אכיפה בכל מקום בו תזהה זילות בחיי אדם ובבריאות הציבור ותסייע בכל האמצעים במאבק לבלימת התפשטות הנגיף", נמסר מהמשטרה

 

 

תלמוד תורה קורונה אכיפה קנסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד