י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מתנות לחגי תשרי

מתנה זה כמו הפתעה, כמו סוד. אולי בגלל זה ילדים אוהבים כל כך מתנות, אבל האמת היא שגם אנחנו, המבוגרים... מתנה תמיד מרגשת. מתנות לראש השנה הם חלק בלתי נפרד מאווירת החג

מתנות לחגי תשרי
מתנות לחג צילום: מסיק מגל

חגי תשרי מסמלים התחלות חדשות. אין מועד מתאים מהן להעניק מתנות מכל הלב- לברך את היקרים לנו ולהתברך בהם. גם בחירת מתנה עלולה להיות כרוכה בקשיים. היערכות מבעוד מועד לקראת החגים, הכוללת גם בחירת מתנות למי שחשוב לנו להעניקן להם היא חלק בלתי נפרד מהיערכות זו.

על מנת להימנע מאי נעימות וממבוכה, רצוי לערוך רשימת אנשים שאתם מתכוונים לתת להם מתנה, לרשום את סוג המתנות וכדי לשמור על בקרה תקציבית- גם את עלותן.

מתנה לחג משולבת

על מנת להעשיר ולהעצים לא רק את הרושם של המתנה אלא גם את משמעותה- ניתן לשלב בה בין, לדוגמה, משהו  לבית כגון ברכת הבית, מזוזה מהודרת או מוצר יודאיקה כל שהוא, ובין מארז שי שכולל, לדוגמה, שמן זית מובחר ואיכותי, שקית שקדים, שוקולדים ויין. מארז כזה עשוי להיות מתנה נפרדת, מרשימה ומכובדת כשלעצמה.

כאשר ועד עובדים, לדוגמה, מחפש מתנה לעובדי חברה- רכישת כמות גדולה של פריטים מוזילה את עלותו של כל אחד מהם. היא מייתרת את החיפוש אחר מתנות במקומות שונים ובכך חוסכת זמן וכסף.  מאחר שחגי תשרי הם מועד שבו הציפייה של עובדים לקבלת שי היא טבעית – חשוב לבחור מתנה שתיתן למקבלים אותה להרגיש כי הם לא רק מבורכים אלא מוערכים.

מתנה שימושית ומועילה

מתנה יפה עשויה להיות מתנה אטרקטיבית- מתנה שימושית עשויה להיות מתנה אולטימטיבית, לדוגמה: דיסק און קי ממותג, מעמד למחשב שולחני, כוס ממותגת,  עט ממותג ועוד. מיתוג מתנה בסמל חברה ובלוגו שלה היא מתנה שהערך המוסף שלה רב: היא מזכירה את החברה בכל פעם כאשר אנשים נחשפים אליה. השימוש התכוף והתדיר במתנה הופך אותה, אכן, לשימושית ומועילה.

חבילות שי לחג

יין ושמן זית הם פריטים המהווים חלק בלתי נפרד מתכולתן של חבילות שי לחג. הם פריטים המבטאים חגיגיות. הם תמיד מתקבלים בשמחה, ולא אחת ניתן לשמוע משפטים של מי שמקבלים אותם – "בדיוק נגמר לנו", "בדיוק מה שרצינו". ניתן לבחור חבילות שי לחג המוצעות בטווח גדול של מחירים ובתכולות שונות. מי שמחפשים "רק" תשומת לב ולעשות מחווה קטנה יכולים להסתפק בסלסילות שי ובזר פרחים, בעוד מי שרוצים ויכולים להשקיע סכום גבוה יותר של כסף יכולים, כאמור, לבחור פריט יקר ויוקרתי, לרבות כלי חשמלי כל שהוא, ולהוסיף עליו מארז שי מתוק.

מתנה זה כמו הפתעה, כמו סוד. אולי בגלל זה ילדים אוהבים כל כך מתנות, אבל האמת היא שגם אנחנו, המבוגרים... מתנה תמיד מרגשת. מתנות לראש השנה הם חלק בלתי נפרד מאווירת החג (אשר השנה, בעיקר בגלל הקורונה, אינה חגיגית במיוחד בלשון המעטה), ולכן יש בהן גם ביטוי לשגרה שכה חשובה לכולנו. אם אתם רוצים להפתיע ולרגש, בתקציב סביר בהחלט, אין כמו מארז שי חגיגי שכולל שמן זית פרמיום, יין ועוד מוצר קטן שיש בו טעם ומסורת של יהדות...

מתנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד