י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
'ובשכבך ובשכבך'

מדהים: הילדה לא נרדמה - הסיבה התגלתה בבדיקת המזוזות

כבר כמה חודשים שהילדה לא נרדמת בלילות. במוצאי החג הלך מרדכי לוי ובדק את המזוזות, במקום שיהיה כתוב 'ובשכבך ובקומך' עשה הסופר טעות וכתב 'ובשכבך ובשכבך'. במוצאי שבת המזוזות הוחלפו, וכבר יומיים שהילדה ישנה בצורה תקינה ובריאה

מדהים: הילדה לא נרדמה - הסיבה התגלתה בבדיקת המזוזות
הטעות במזוזה צילום: באדיבות המצלם

חיים וינגרטן ראש אגף המבצעים של זק"א פרסם היום (שלישי) סרטון מדהים ומיוחד, יחד עם ראש אגף הכספים בזק"א מרדכי לוי.

בסרטון מספר וינגרטן את סיפורה המדהים של בתו של לוי. "תשמעו סיפור, קשה להאמין אבל זו המציאות בה נתקלנו" פותח וינגרטן ומספר, "יושב לידי בחור שלא רוצה שאני אגיד את שמו, חברי לעבודה חברי הטוב (על מנת שרבים יתחזקו מהסיפור, הסכים מרדכי לוי שנפרסם את שמו, א.מ.) הוא מספר לי כבר כמה חודשים שהבת שלו לא נרדמת בלילות".

"ההורים שדואגים לשלומה של הילדה הולכים ומתייעצים ולא מוצאים את הפתרון לבעיה המוזרה", מוסיף וינגרטן לספר "אבא שלו אומר לו כבר הרבה זמן "יא איבני בדוק את המזוזות", במוצאי החג הלך לוי ובדק את המזוזות, במזוזת דלת הבית הכול היה תקין, אך כשהגיעו לבדוק את מזוזת דלת חדרה של הילדה השתומם האב לראות שבמקום שיהיה כתוב 'ובשכבך ובקומך' עשה הסופר טעות וככתב 'ובשכבך ובשכבך'. פשוט לא יאומן אומר וינגרטן.

במוצאי שבת המזוזות הוחלפו, וכבר יומיים שהילדה ישנה בצורה תקינה ובריאה. לסיכום אומר חיים וינגרטן "זה הזמן לבדוק את המזוזות, תראו כמה זה חשוב ומפחיד, שנה טובה!".

חיים וינגרטן בדיקת מזוזות זק"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד