י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

רה"ע ירושלים משה ליאון העניק תעודות הוקרה למתנדבי צוות הצלה מד"א ירושלים

במהלך הטקס שהתקיים בלשכת ראש העיר אמר משה ליאון: "יש לי מלא הערכה על המסירות שלכם. ירושלים לא הייתה עומדת בלי אנשי מד״א י-ם וצוות הצלה, אני מקנא בכם על עבודת החסד שאתם עושים"

רה"ע ירושלים משה ליאון העניק תעודות הוקרה למתנדבי צוות הצלה מד"א ירושלים
מדא הענקת תעודות הוקרה מר"ע ירושלים צילום: מנחם ספירא

בטקס מיוחד שהתקיים בלשכת ראש העיר ירושלים מר משה ליאון הוענקו תעודות הוקרה לראשי מד״א י-ם וצוות הצלה על פעילותם לכל אורך תקופת הקורונה.

ללשכת ראש העיר הגיע סגן מנהל מרחב ירושלים במד״א אבי חובב, אחראי מתנדבים מרחב ירושלים במד"א יצחק גולדפרב, יו"ר צוות הצלה הרב אברהם רייכמן, ראש צוות רוממה חיים אויש ומתנדבים נוספים.

במהלך הטקס הודה ראש העיר לראשי צוות הצלה ומד"א ואמר: "יש לי מלא הערכה על המסירות שלכם. ירושלים לא הייתה עומדת בלי אנשי הצוות של מד"א י-ם וצוות הצלה, אני מקנא בכם על עבודת החסד שאתם עושים".

לאחר מכן העניק ראש העיר משה ליאון תעודות הוקרה לראשי צוות הצלה ומתנדבים נוספים. עם קבלת התעודות אמר יו"ר צוות הצלה הרב רייכמן: "אנחנו מתמקדים בנושא הקורונה אבל צריך לזכור את הפעילות השוטפת היומיומית של המתנדבים המסורים ואת המאמץ העילאי שהם עושים בכל שעות היממה בכל נושא שנדרשים. צוות הצלה הצליח לגייס מעל 2,000 מנות דם בתקופה האחרונה וזו רק דוגמא אחת לפעילות העצומה של המתנדבים. וגם בנושא הקורונה הפעילות היא רחבה ומקיפה. מתנדבי צוות הצלה בעיקר בירושלים, ביתר ובית שמש, עובדים ללא הרף ומשנעים חולים מאומתים למלוניות, וגם דוגמים ורצים למעבדות על כל הלוגיסטיקה הכרוכה בכך. צריך להבין שהמתנדבים מספקים שעות עבודה רבות. לדוגמא: מתנדב שלוקח חולי קורונה למלון כינר מדובר בפעילות שנמשכת לפחות 8 שעות מרגע היציאה מהבית ועד לחזרה".

מד"א משה ליאון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד