י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מעל 1000 חולים

'העיר האדומה' הגיעה לרף העליון של הצבע הכתום

בחיפה חוששים כי בימים הקרובים או כבר בשעות הקרובות יהפכו לעיר אדומה תרתי משמע על כך המשתמע מכך וקוראים לתושבים להישמע להנחיות ולהקפיד עליהן. נכון להיום ישנם בחיפה 1,068 חולים פעילים. 42 מהם מאושפזים בבתי החולים

'העיר האדומה' הגיעה לרף העליון של הצבע הכתום
אילוסטרציה צילום: unsplash

על פי מודל הרמזור הלאומי העיר חיפה הגיעה היום (שלישי) לרף העליון ביותר של הצבע הכתום ומעתה כל עלייה נוספת בתחלואה בקורונה תמצב אותה כעיר אדומה. על פי נתוני משרד הבריאות מספר החולים בחיפה ממשיך לעלות והוא עומד נכון להיום (22.9) על 1068 חולים. מהם 571 שנוספו בשבוע האחרון. 959 מבין החולים נמצאים באשפוז ביתי, 69 מאושפזים במלוניות של פיקוד העורף ו-42 בבתי חולים.

על פי הנתונים, 3,204 תושבים נמצאים בבידוד ביתי ו-32 תושבים נפטרו עד היום מהנגיף.

במידה ונתוני התחלואה ימשיכו לעלות וחיפה תוכרז כעיר אדומה, הרי שבתום תקופת הסגר יחולו על העיר המגבלות שהוכרזו ע"י הממשלה על יישובים אדומים ובכלל זה: השבתת מערכת החינוך, הגבלת מספר השוהים במבנים סגורים והגבלות תנועה שיותאמו למצב התחלואה.

עיריית חיפה מנסה להימנע מכך וקוראת לתושבים לנקוט בכל אמצעי הזהירות וכללי ההתנהגות שנקבעו ע"י הממשלה ובכלל זה: עטיית מסכות, שמירה על ריחוק חברתי, מניעת התקהלויות והקפדה על כללי התו הסגול בכל בתי העסק המאושרים לפעול.

 

קורונה חיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד