י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"נחוש כמו אדולף"

פניה לרשתות החברתיות להסיר את שיריו של הראפר האנטישמי

הליגה נגד אנטישמיות וגזענות בצרפת פנתה לענקי האינטרנט גוגל, יויוב ועוד שיורידו לאלתר את שיריו של הראפר הצרפתי בן ה-28 המאדיר את אדולף היטלר ותומך בתיאוריות קונספירציה אנטישמיות קשות

פניה לרשתות החברתיות להסיר את שיריו של הראפר האנטישמי
אילוסטרציה צילום: unsplash

פניה ליוטיוב, גוגל, אפל מיוזיק וספוטיפיי להסיר את שירי הראפר הצרפתי על היטלר, יהודים וכסף.

קבוצת המעקב הוותיקה ביותר בצרפת נגד גזענות, קראה לענקי האינטרנט להסיר מהפלטפורמות שלהם שירי ראפ שהגיעו לאחרונה לאינטרנט, ולפי המבקרים הם אנטישמים.

הליגה נגד גזענות ואנטישמיות, או LICRA, ביקשה מיוטיוב, גוגל, אפל מיוזיק וספוטיפיי להסיר שירים של עיסא לורנצו דיאקאת, ראפר בן 28, הידוע גם בשם פריז קורליאון, העוסק ב"אנטישמיות, תיאוריות קונספירציה, האדרת היטלר והרייך השלישי ותמיכה במחבל מולא עומר", מנהיגה לשעבר של הטאליבן.

קורליאון שר באלבומו העשירי על כך שהוא רוצה שילדיו "יחיו כמו משקיעים יהודים" ויהיו "נחושים כמו אדולף". הוא גם שר "רוטשילד, רוקפלר, אני בא נחוש כמו אדולף בשנות ה-30" ו"לא אכפת לי מהשואה".

האלבום של קורליאון זכה להצלחה מסחרית ניכרת בסטנדרטים מקומיים, ונמכר בכ-15,000 עותקים מאז צאתו לאור ב-11 בספטמבר - תאריך שיש הסבורים שהוא בחר במכוון. 17 שירי האלבום הושמעו יותר מ -5 מיליון פעמים בספוטיפיי, על פי המגזין מריאן. לבד מהאמירות הקשות, לראפר יש היסטוריה ארוכה של הצהרות דומות גם באלבומיו הקודמים, כך דווח האתר JTA.

גוגל יוטיוב אנטישמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד