י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"לא ידעתי שיש לי לב"

גפני סיפר לחכי"ם על האשפוז: "זה היה נס"

אחרי חודשיים של היעדרות, שב יו"ר ועדת הכספים חה"כ הנמרץ משה גפני לעבודה במשכן הכנסת • גפני בחר לשתף את חברי הוועדה בנס הרפואי שחווה ותיאר בפרוטרוט את השתלשלות העניינים סביב אשפוזו "הצילו את חיי, לא היה מי שלא התעניין בשלומי, אני מודה לכולם" • צפו

גפני סיפר לחכי"ם על האשפוז: "זה היה נס"
משה גפני בראשות וועדת הכספים צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

יו״ר ועדת הכספים חבר הכנסת משה גפני חזר היום לראשונה לכנסת אחרי קרוב לחודשיים בהם היה מאושפז לאחר אירוע לבבי ומנוחה ממושכת, תוך שהוא משתף את חברי וועדת הכספים בנס שחווה סביב האשפוז.

גפני פתח את דבריו בברכת הגומל: "לא ידעתי במה מדובר, הרגשתי בשבת שאני לא יכול ללכת, אשתי אמרה לי אל תסגור את העיניים, אני לא נותנת לך. רציתי לרדת למנחה כדי שהילדים לא ידאגו, הלכתי לעזר מציון, היו שם שני רופאים, ערבים במקרה, חברים שלי, ביקשתי שידביקו לי ויטפלו במכה שקיבלתי בעין מהנפילה".

"הם התעקשו שאעשה א.ק.ג, למרות שביקשתי שרק יטפלו במכה, ומיד שלחו אותי לחדר מיון. הלכתי למעייני הישועה, היה שם את ד"ר זחאלקה, בן דוד של חבר הכנסת לשעבר, הוא מסתכל עלי ולא מספר בדיחות, אנחנו חברים, אני שואל אותו – מה קורה? הוא אומר לי זו הבדיקה שלך? השבתי לו, שכן זה שלי. הם התקשרו מיד לרופא, והביאו אותו עם הצוות שלו. הוא אמר לי אתה עובר עכשיו צנתור, אתה באמצע אירוע, הוא לא הבין איך אני צוחק״.

גפני שיתף את החברים: "זה היה נס משמיים, לא ידעתי שאני באמצע אירוע לבבי, לא ידעתי שיש לי לב״, הוא הוסיף ושיתף את חברי הוועדה, "הם הביאו את פרופ' אגרנט מנהל המחלקה, שמיד עשה צנתור וזה הציל את החיים שלי. הילדים קיבלו החלטה, שלא יעשו מזה עניין, שיהיה שקט, בלי כותרות, ולכן זה היה מקור לדאגה, כי לא ידעו מה קורה איתי".

"אך ב"ה טיפלו כמו שצריך, אני משבח את הרופאים בכל המקומות שטיפלו בי, באופן יוצא מן הכלל. הילדים שלי ליוו אותי לאורך כל האשפוז, בנוסף לא היה עובד כנסת או חבר כנסת שלא התעניין בשלומי, אני מאחל שנחזיר לכולם בשמחות, ומודה לקב"ה", אמר גפני.

משה גפני צנתור לב ועדת הכספים מעייני הישועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד