י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

BIOX: פתרונות מהפכניים למלחמה בקורונה

מיזם חדשני בשם "BIOX Clean Technologies" המורכב ממארז של מספר חברות ממגוון תחומים שונים, הביאה לפתרון ייחודי אשר מאפשר לחטא את מקומות העבודה בצורה מהירה ויעילה

BIOX: פתרונות מהפכניים למלחמה בקורונה
המכשיר החדשני צילום: יח"צ

הקפיצה המשמעותית של מספר החולים בוירוס הקורונה בישראל ובעולם הוביל לסגר מקומי מצומצם נוסף כאשר מקבלי ההחלטות שוברים את הראש כיצד אפשר יהיה לאפשר למשק הארצי להמשיך לעבוד תוך כדי המלחמה במגפה.

בשנה האחרונה היו מי שהקדימו תרופה למכה כאשר הביאו לאוויר העולם פתרון ייחודי אשר מאפשר לחטא את מקומות העבודה בצורה מהירה ויעילה.

מדובר במיזם חדשני בשם   "BIOX Clean Technologies" המורכב ממארז של מספר חברות ממגוון תחומים שונים כאשר כל אחת הביאה את היתרונות שלה על מנת לתת פתרון הולם ויעיל בתחום הטיהור של המרחב הציבורי והפרטי ולמענם הנגישו את הפתרון בדמות חוזה ליסינג אטרקטיבי.

בין השותפים הבכירים בחברת BIOX ניתן למצוא את יואב (פולי) מרדכי, לשעבר מתאם פעולות הממשלה בשטחים, ראש המנהל האזרחי ודובר צה"ל וכן את גבי לביא מנכ"ל חברת לביא מדיה.

על היתרונות הגדולים והשיטה הייחודית של " "BIOXסיפר גבי לביא:

"קו המחשבה שהוביל אותנו לאורך כל שלב התכנון המקדים היה למצוא פתרון שיענה על מספר צרכים עיקריים.

בראש ובראשונה חומר חיטוי שיהיה יעיל בצורה המקסימלית ביותר כנגד הקורונה, בזמן שאינו מזיק לאדם או למכשירים וכמובן שיהיה מאושר על ידי משרד הבריאות והמשרד לאיכות הסביבה האמריקאית (EPA).

בנוסף ביקשנו להביא לנוחות מירבית בפעולת החיטוי עצמה, הנגשה ללקוחות רבים ומגוונים ככל האפשר וכמובן עם דגש על הוזלת העלויות ביחס לאלטרנטיבות הקיימות עד כה.

לאחר שפיתחנו את המוצר הייחודי הזה בחרנו להציג אותו בפני הצרכנים כמודל ליסינג.

במודל הזה הלקוח שוכר מאיתנו יחידת חיטוי ניידת כך שיכול לבצע את פעולת החיטוי באופן עצמאי ככל שימצא לנכון, השימוש בה לא דורש הכשרה מתקדמת וניתן לבצע את הפעולה בכל יום ובכל שעה ללא כל חשש.

שיטת הפעולה עליה אנו מתבססים היא חיטוי בערפול, בחרנו בשיטה הזו לאור מחקרים של ה EPA אשר הצביעו כי מדובר בשיטה היעילה ביותר כאשר מבקשים לבצע חיטוי יסודי ולהגיע לכל פינה במרחב אותו מבקשים לחטא.

החומר אינו רעיל ואינו קורוסיבי והוא לא משאיר מאחוריו שאריות כלשהן כך שאין צורך לנקות לאחר פעולת החיטוי.

השימוש בטכנולוגיה הייחודית שפיתחנו, מקצר את זמן ביצוע החיטוי, משפר את יעילות החיטוי והכל בעלות זניחה ביחס לקריאה לצוותי חיטוי חיצוני.

כאמור אין תלות מקצועית במבצע הפעולה אלא הכל תלוי במכונה בלבד, זו מורכבת על גלגלים כך שנוח להתנייד איתה לכל עבר.

מי שכבר נהנים ועושים שימוש בטכנולוגיה הייחודית של " "BIOXהם בית הנשיא, רשת מלונות דן, חברות הייטק מובילות, הפטריארכיה היוונית אורתודוקסית בירושלים, חברת אלביט מערכות ועוד.

"גם עלות חומר החיטוי שלנו זניחה כך שבנוסף ליעילות החיטוי נגד הקורונה, האפשרות לבצע את פעולת החיטוי בכל רגע נתון ללא צורך בעזרה מקצועית, מהירות הפעולה והיתרון הגדול בשיטת חיטוי בערפל, החיסכון הכלכלי הוא חסר תקדים גם כן", סיפר גבי לביא והוסיף, "אם עד היום תהליך חיטוי היה עניין של אלפי שקלים וכלל בתוכו צורך של הגעה של צוותים מבחוץ, שיטת הליסינג שלנו חוסכת זמן וכסף".

חומר החיטוי של ""BIOX Clean Technologies טבעי לחלוטין, מיוצר בישראל ועומד בכל האישורים הנדרשים כולל המשרד לאיכות הסביבה האמריקאי (EPA).

"המערכות המגוונות שלנו יכולות להתמודד עם כל אתגר בכל מקום.

בזכות יעילות של מוצרי החיטוי שלנו ושיטת העבודה המתקדמת, גם מבני תעשייה גדולים, מוסדות חינוך, אזורים ציבוריים, בטח ובטח מקומות סגורים כמו מטוסים, אוטובוסים, משרדים ובתים, יכולים ליהנות מפתרון יעיל, לא רעיל, לא יקר ונוח לשימוש", הוסיף גבי לביא.

" "BIOX Clean Technologie- פתרונות חיטוי מהפכניים תוצרת כחול לבן.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 03-5336955.

מייל: [email protected]

 

 

 

קורונה חומר חיטוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד