י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ה'FDA' נגד טראמפ

גם אם יהיה חיסון, יפורסם על-כך רק אחרי הבחירות

ה'FDA' האמריקאי יוצא למאבק חזיתי נגד הנשיא טראמפ כשהוא מודיע כי גם אם יהיה חיסון לקורונה יאסר לפרסם על כך בארה"ב. הערכה היא כי המהלך של מנהל התרופות בשל חשש שחיסון ישפיע לטובת הנשיא בבחירות

גם אם יהיה חיסון, יפורסם על-כך רק אחרי הבחירות
קמפיין הבחירות של טראמפ צילום: קמפיין הבחירות של טראמפ

ראש בראש נגד הנשיא: מנהל התרופות האמריקני, הFDA, יוצא נגד הצהרתו של הנשיא טראמפ לפיה "החיסון בדרך", והוא מבהיר כי גם אם יהיה חיסון - יאסר לפרסמו בארה"ב וזאת מחשש שהוא נועד להשפיע על תוצאות הבחירות ולהטות את הכף לטובתו של הנשיא טראמפ.

לפי דיווח בCNN האמריקני, הארגון הודיע כי הוא מתכוון לבלום את לחצי טראמפ על חברות תרופות וחיסונים להציג לציבור תרכיב חיסון נגד קורונה עוד לפני הבחירות, שצפויות להתרחש בעוד כחמישה שבועות. ההודעה באה בתגובה להכרזתו של הנשיא לפיה החיסון בדרך, וכי הוא יחולק בארה"ב "תוך חודשים".

הודעתו של הארגון מלמדת שבארה"ב הכול פוליטי. המשמעות היא שגם שאם אכן יהיה כבר מוכן תרכיב כזה בתום הניסויים ותוכח יעילותו, אך אסור יהיה לפרסם זאת אלא רק לאחר הבחירות כדי שהוא לא ישמש - חלילה וחס - לצורכי מסע הבחירות של טראמפ, והוא לא יגרום לאמריקנים להטות את הכף לטובתו של הנשיא.

עם זאת, בFDA לא מצהירים, כמובן, שהמטרה היא למנוע מטראמפ להיבחר. שם מסבירים כי "אנו חוששים שבמסגרת הלחצים הכבדים על החברות יהיה מישהו ש"יעגל פינות", והוא לא יקפיד על סטנדרטים מחייבים בביצוע שלבים מתקדמים של ניסויים קליניים".

דונאלד טראמפ חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד