י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בתי הכנסת ייסגרו?

השר דרעי מאשר: דנתי עם נשיא המועצת על פרישה מהממשלה

אחרי חשיפת 'בחדרי חרדים' כי השר דרעי נועד היום עם נשיא מועצת החכמים בדבר הדיון בקבינט, הערב השר מאשר את מה שפרסמנו אמש לראשונה כי הוא הציג לראש הישיבה הגר"ש כהן, גם אופציה של פרישה מהממשלה במידה ויסגרו את בתי הכנסת, אך יתירו הפגנות

השר דרעי מאשר: דנתי עם נשיא המועצת על פרישה מהממשלה
אריה דרעי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי עדיין לא הכריע כיצד להצביע לקראת ההחלטה אפשרית לסגור את בתי הכנסת. כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', דרעי נועד היום (רביעי) לפגישת התייעצות עם נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגר"ש כהן.

לאחר ההתייעצות, נמנע דרעי מלהשתתף בישיבת הקבינט, כשטרם קיבל הכרעה גם בשעה זו. בראיון הערב לאבי מימרן ברדיו 'קול חי' הוא העיד כי טרם הכריע כיצד להצביע על ההגבלות, וכי הוא צפוי לקבל את הכרעת נשיא המועצת לקראת ההצבעה.

דרעי הוסיף ואמר בראיון, "אני יכול לחשוף לך שבמהלך הדיון אצל נשיא המועצת הגר"ש כהן, גם נושא פרישה מהממשלה היה על השולחן. כל הבכירים מבינים את החשיבות של יום כיפור תזכור שליד השולחן יושבים אנשים עם כיפה: בן שבת, אדלשטיין ומנדלבליט. יכול להיות שימשיכו ביום כיפור את אותו מתווה שהיינו בו בחג ראש השנה".

כזכור, כפי שנחשף אמש ב'בחדרי חרדים', השר שרעי איים כי במקרה ויסגרו את בתי הכנסת ולעומת זאת יאפשרו קיום הפגנות הוא לא ימשיך לכהן כשר בממשלה; "אני לא יכול להישאר בממשלה אם יגבילו תפילות ולא יגבילו גם את ההפגנות", אמר דרעי.

חכם שלום כהן פרישה מהממשלה סגירת בתי כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד