י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הולכים לסגר מלא

נתניהו מודאג: "אין ברירה נקבל החלטות הקשות" • צפו

בין דיוני הקבינט, ראש הממשלה משדר אותות מצוקה בהצהרה מתועדת מלשכתו ואומר כי "צריך להבין שיש פה סכנה על החיים ולכן אין ברירה נקבל את ההחלטות הקשות ונציל חיים בשיתוף הפעולה שלכם"

נתניהו מודאג: "אין ברירה נקבל החלטות הקשות" • צפו
בנימין נתניהו בלשכתו צילום: באדיבות המצלם

ברקע הזינוק האדיר בתחלואה עם קרוב ל-7000 חולים ביממה, קבינט הקורונה נמצא לקראת הכרעה סופית על הידוק הסגר באופן משמעותי, כשראש הממשלה ח"כ בנימין נתניהו חותר להצבעה עוד הלילה ולהחלת הסגר מיום שישי.

ראש הממשלה אמר שיצא להפסקה קצרה פרסן הודעת מתועדת מלשכתו כשהוא נשמע לחוץ ומודאג מהמצב: "אני נמצא בין הדיונים בקבינט הקורונה, הדיונים רציניים, מורכבים, המצב קשה, יש עליה תלולה ואנחנו צריכים לקבל את ההחלטות - ההחלטות הם קשות. אבל אני כראש ממשלה מחויב להגן על החיים שלכם וצריך להבין שיש פה סכנה על החיים ולכן אין ברירה נקבל את ההחלטות הקשות ונציל חיים בשיתוף הפעולה שלכם". כך ראש הממשלה.

על פי הצעתו של נתניהו, הסגר המורחב יחל כבר ביום שישי הנוכחי ויכלול סגירת המשק מלבד הצרכים החיוניים, סגירת אזורי התקהלויות, צמצום ההפגנות ואיסור תפילות בתוך מבנה אלא בשטח הפתוח בהתאם למגבלת כמות.

בינתיים נראה כי בין כחול לבן לליכוד הושגו הסכמות, שלצורך הכנסת הסגר לתוקף ביום שישי צפויה מליאת הכנסת להתכנס מחר (חמישי) לדיון פגרה לאשר תיקוני חקיקה שיאפשרו את צמצום ההפגנות.

בנימין נתניהו קורונה ישיבת קבינט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד