י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מתריע ממרד חרדי • פרסום ראשון

יעקב אשר לנתניהו: לא יהיה לך גיבוי רבני

מאחורי הקלעים של דיוני הקבינט, ל'בחדרי חרדים' נודע על שיחה שהתקיימה בין יו"ר ועדת החוקה לראש הממשלה בה התריע הראשון כי סגירת בתי כנסת לפני יום כיפור לא תתקבל בציבור החרדי וגם לא יצליח לגייס לשם כך גיבוי רבני

יעקב אשר לנתניהו: לא יהיה לך גיבוי רבני
יעקב אשר/בנימין נתניהו צילום: מרים אלסטר/יונתן זינדל, פלאש 90

הדיון בקבינט הקורונה עדיין נמשך ומאחורי הקלעים הזעם בציבור החרדי שמתקשה להבין את ההנחיות נמשך גם הוא, כשבשיחה בין יו"ר ועדת החוקה חוק ומשפט לראש הממשלה בנימין נתניהו הוא מתריע מאנרכיה ומרד בציבור החרדי.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ח"כ אשר שוחח היום (רביעי) עם ראש הממשלה והתריע בפניו כי הרבנים לא יתנו לו את הגיבוי לסגר, והמליץ לו לדחות את הסגר לאחרי יום הכיפורים.

"אם תבטל לגמרי את בתי הכנסת ביום כיפור לא יהיה לזה גיבוי רבני וממילא לא יהיה לזה אמון בציבור", התריע אשר באוזני נתניהו. לדבריו, "בסגר הקודם מי שהטיל את המגבלות לא היתה הממשלה אלא הרבנים".

אשר הציע לנתניהו לדחות את הסגר מיד לאחרי יום כיפור ובכך למנוע זעם בתוך הציבור החרדי. נציין כי לאחר הכרעת הקבינט ההחלטה תעלה לשולחן הממשלה המורחבת ומשם לדיון בוועדת החוקה בראשותה עומד ח"כ יעקב אשר מ'יהדות התורה', כאשר יהיה מעניין לעקוב ולגלות כיצד הוא יפעל בדיון הצפוי להתכנס ככל הנראה עוד לפני שבת שובה.

יעקב אשר ועדת החוקה סגירת בתי כנסת ראש הממשלה בנימין נתניהו סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד