י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ומה לגבי ההפגנות?

סקר מפתיע: רוב הישראלים תומכים בסגירת בתי הכנסת

סקר מפתיע שנערך בחדשות 12 מעלה כי רוב הישראלים בעד הטלת הגבלות על בתי הכנסיות וההפגנות בבלפור • כמו כן, שרוב הישראלים - 48% מהנשאלים, ענו כי האשמים במשבר הקורונה הם דווקא הציבור

סקר מפתיע: רוב הישראלים תומכים בסגירת בתי הכנסת
מתפללים בבית כנסת במודיעין עילית צילום: יעקב נחומי

סקר חדשות 12 שפורסם הערב מעלה, כי מרבית מהציבור חושבים שבעקבות הקורונה צריך להטיל הגבלות על קיום ההפגנות מול בית ראש הממשלה בבלפור. גם לגבי סגירת בתי הכנסת ביום כיפור יש רוב של תומכים, אם כי רוב קטן יותר. 

44% מהנשאלים בטוחים שצריך להטיל הגבלות על קיום ההפגנות מול בית ראש הממשלה בבלפור. 26% חושבים שכן, וסך הכל 70% מהישראלים בעד להגביל את ההפגנות. 22% חושבים שלא צריך להגביל או בטוחים שצריך להגביל ו-8% אינם יודעים.

גם לגבי סגירת בתי הכנסת ביום כיפור יש רוב של תומכים, אם כי רוב קטן יותר.  60% מהציבור חושבים שיש לסגור את בתי הכנסת במהלך יום הכיפורים, 32% בטוחים שצריך ו-28% חושבים שצריך לסגור. 18% חושבים שלא צריך לסגור את בתי הכנסת, 14% בטוחים שלא צריך ו-8% אינם יודעים.

הנתון המפתיע ביותר הוא שרוב הישראלים - 48% מהנשאלים, ענו כי האשמים במשבר הקורונה הם דווקא הציבור שלא הקפיד על ההנחיות. 42% מאשימים את הממשלה ו-10% אינם יודעים. 

הסקר נערך ע"י מכון מדגם בראשות מנו גבע בקרב מדגם מייצג של כלל האוכלוסייה בישראל בגילאי 18 ומעלה בקרב 512 נשאלים טעות דגימה 4.4%-+ מועד איסוף הנתונים: 23 בספטמבר 2020

קורונה סגר סקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד