י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
תקף את תומכיו היהודים

המגיש היהודי השווה את טראמפ להיטלר

ללא בושה. מגיש יהודי לשעבר ברשת טלוויזיה מפורסמת, השווה בשידור חי את הנשיא טראמפ להיטלר והאשים את תומכיו היהודים כמי שתומכים בדיקטטור

המגיש היהודי השווה את טראמפ להיטלר
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

מגיש יהודי לשעבר ברשת MSNBC, דוני דויטש, השווה את נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לאדולף היטלר והאשים את תומכיו היהודים של הנשיא כי הם תומכים בדיקטטור.

בראיון בתוכנית "Morning Joe" של רשת MSNBC, השווה דויטש את עצרת הקמפיין האחרונה של טראמפ בפנסילבניה, ל"הפגנה מתחילת שנות ה-30 ללא שום אדם צבעוני במקום".

דויטש, שתוכניתו ברשת הליברלית הסתיימה בשנה שעברה, ציין כי מזכיר ביטחון הפנים לשעבר, ג'ה ג'ונסון, השווה בעבר את טראמפ להיטלר ואמר כי אמנם יש לערוך השוואה כזו בזהירות, אך הוא חש כי במקרה זה מדובר בהשוואה נאותה.

הוא המשיך: "ואנחנו כאן, ומה ההבדל בין אדולף היטלר לדונלד טראמפ? אני לא אומר שיש שואה, אבל כשאתה מסתכל על הטקטיקות, זה המקום שאנחנו נמצאים בו עכשיו".

דויטש, שהוא יהודי, המשיך לתקוף את תומכי טראמפ היהודים ושאל; "איך אתה מעזים עם מה שעברו אנשינו בהיסטוריה, אתם רואים אדם שהוא דיקטטור, וברגע שאתה נותן לגבר כוח מוחלט הוא אפשרי בכל דבר, ואם אתה יהודי במדינה הזו ואתה תומך בדונלד טראמפ, אתה לא מסתכל אחורה על ההיסטוריה שלנו ואתה עיוור ואתה הולך כמו נפילה מצוק, הגיע הזמן להתעורר" הוא אמר.

טראמפ אמנם לא הגיב למתקפה האחרונה של דויטש, אך הנשיא אמר על המארח לשעבר ב-MSNBC בשנת 2019 כי הוא לא שווה כלום. וכינה אותו "מפסידן מוחלט".

אדולף היטלר דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד