ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
מתנת חיים

הח"כ לשעבר הפתיע: "השידור לא התקיים - תרמתי כליה"

חה"כ לשעבר משה פייגלין הפתיע את עוקביו ברשתות החברתיות כשבישר להם כי הוא שוהה בבית החולים אחרי שתרם כליה •  בדבריו בקש להודות לעמותת 'מתנת חיים': "כשמם כן הם, מאפשרים לכל אחד ואחת מאיתנו לתת חיים לחברינו, זו זכות גדולה וסיפוק שאין כדוגמתו. אני ממליץ בחום"

הח"כ לשעבר הפתיע: "השידור לא התקיים - תרמתי כליה"
משה פייגלין צילום: Flash90

הבוקר בישר חבר הכנסת לשעבר ויו"ר מפלגת זהות משה פייגלין בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו: "שלום לכולם. אתמול בבוקר תרמתי כליה בעזרת עמותת 'מתנת חיים' ועודני מאושפז – כך שלצערי, לא אוכל להעביר היום את השידור השבועי שלנו". הפתיע פייגלין את עוקביו.

עוד הוסיף לכתוב יו"ר מפלגת זהות והח"כ לשעבר "אני מודה מעומק ליבי לצוות הרפואי הנפלא של בית החולים 'שיבא – תל השומר', ולעמותת 'מתנת חיים' שכשמם כן הם, מאפשרים לכל אחד ואחת מאיתנו לתת חיים לחברינו – פשוטו כמשמעו".

פייגלין הוסיף ודרבן את עוקביו וקרא להם לתרום אף הם חיים לזקוקים לזה. "זו זכות גדולה וסיפוק שאין כדוגמתו ואני ממליץ לכם בחום, ליצור קשר עם העמותה".

עוד הוסיף פייגלין וביקש, "משפחתי ואני מעדיפים להשאיר את העניין במרחב הפרטי – לכן בחרנו שלא להתראיין ולשוחח בנושא ואנו מודים לכם על ההבנה".

כידוע, עמותת "מתנת חיים" המפורסמת נוסדה בשנת 2009 על ידי הרב ישעיהו הבר ז"ל, שנפטר בשנה האחרונה לאחר שחלה בנגיף הקורונה. ומאז שהוקמה, פועלת העמותה לגייס תורמי כליות 'אלטרואיסטים' להצלת חולי כליה שממתינים להשתלה.

יש לציין שבזכות העמותה כבר ניצלו חייהם של כ-800 מושתלי כליה. מכל הגילים והמגזרים.

משה פייגלין מתנת חיים הרב ישעיהו הבר תרומת כליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד