י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

קניות ברשת? גם בחגים ובסגר יש עם מי לדבר!

בימים שבהם התרגלנו לעשות פעולות יום יומיות בעזרת האינטרנט, גולשים רבים גילו את היתרונות הרבים של רכישת מוצרים דרך הרשת: חסכון גדול בזמן ובעלויות ומשלוח מפנק עד הבית • אבל- איך מקצרים את זמני ההמתנה הארוכים למשלוח? מי יגיש עזרה בקלות ובלי לשבור את השיניים (או המקלדת)? מי יתן מענה במקרה של תקלה החזרה או החלפה? כן גם ברשת צריך לדעת לקנות חכם, ובשביל זה – יש לוח חם!

קניות ברשת? גם בחגים ובסגר יש עם מי לדבר!
קניות ברשת צילום: unsplash

במיוחד עכשיו בתקופת החגים שרשימת הקניות מתארכת בשילוב הסגר המקשה עוד יותר זה הזמן להכיר את "לוח חם" אתר קניות ישראלי ענק וייחודי המחבר בין מוכרים, יצרנים ונותני שירותים לבין הלקוחות וחוסך פערי תיווך משמעותיים.

האתר מעניק לגולשים פלטפורמה חדישה, מעוצבת ומהירה, המגישה מגזין ובלוג צרכנות יחד עם חוויית קניה וירטואלית מושלמת ומותאמת במיוחד לציבור הדתי.

האתר מנגיש לכם את המוכרים והמפרסמים המחוייבים לסטנדרט מוקפד מאוד ולרמת אמינות גבוהה של איכות ושירות.

אז במקום להתאמץ ולחפש חנויות אמיתיות (וחניות) או אתרים ומוצרים ברחבי הרשת, אתם מוזמנים ומוזמנות (!) להתרווח על הכורסה בבית, ולטייל באתר אחד מעוצב וקופצני שמציג מבחר עצום של מוצרים מעולים ואיכותיים, במחירים שווים ממש שאסור לפספס. החיפוש באתר קל ונוח לפי קטגוריות או לפי חנויות, דרך המודעות בדף הבית באתר תוכלו גם לנחות ישירות לתוך הדף של כל מוכר ומוצר שתרצו, לקבל מקסימום מידע ותמונות המוצרים וכמובן - לעשות הזמנה בטוחה בקלי קלות ולקבל את המשלוח עד הדלת.

המשלוחים מהירים במיוחד, ובחבילות משתלמות ממש. הזמנתם מוצרים מהאתר? תוך 6 – 2 ימי עסקים הם יגיעו אליכם הביתה.

 הזמנתם יותר ממוצר אחד מאותו מוכר? שלמו על כל החבילה עלות של משלוח אחד בלבד. ואם בחבילה יש מוצר אחד שהמשלוח שלו הוא בחינם? כל החבילה תגיע אליכם הביתה ללא עלות משלוח בכלל!

בטוחים שגם אתם רוצים לקנות חכם, הצטרפו כבר עכשיו לרשימה החמה של לוח חם ותהנו ממגוון הטבות בלעדיות לחברים. מתחייבים לשלוח אליכם רק מבצעים משתלמים. אתם גם מוזמנים למגזין ולבלוג של "לוח חם", למצוא סקירת מוצרים ומאמרים על צרכנות נבונה וגם המלצות של גולשים אמיתיים על המוצרים באתר.

כדאי גם להכיר את הקופון היומי, שמתעדכן כל 24 שעות ומעניק לכם הנחות מיוחדות למוצרים נבחרים. שימו לב האתר מתעדכן באופן דינמי ורציף, אז תוסיפו אותו למועדפים שלכם ובואו לבקר לעתים קרובות.

 ומה עם השירות? בלוח חם יש עם מי לדבר (ובעברית!), רוצים להתייעץ או לשאול שאלה על המוצר או השירות? אוהבים לקנות חכם אחרי בירור ובדיקה? ליד כל מוצר תמצאו אפשרות 'לדבר איתנו בווטסאפ',  המגיע בלחיצת כפתור לנציג שירות הלקוחות, ומאפשר להתייעץ ולקבל מענה לכל שאלה. 

מוקד שירות הלקוחות שמפעיל האתר הוא אנושי (אבל באמת אנושי!) נעים ומקצועי, הזמין לענות לכם (עד 12 בלילה!) על שאלות על כל מוצר ועל אפשרויות ההזמנה והמשלוח, לפתור כל בעיה וגם לייעץ ולהמליץ על מוצרים ומתנות. תוכלו לקבל שירות ותמיכה מעולים וליצור קשר במגוון דרכים, בדוא"ל, בטופס יצירת קשר, בצ'ט בווטסאפ וכמובן גם בטלפון 03-7545390.

בטוח שגם אתם תתאהבו בלוח חם, אתם מוזמנים כבר עכשיו להצטרף לחוויה הכי שווה ברשת >>>




קניות ברשת קניות באינטרנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד