י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
עדיין לא מתפטר

מחלוקת בצמרת: גמזו התנגד להחלטה על הסגר

ראש הממשלה דחף לסגר כללי, בעוד הפרויקטור שמינה למאבק בקורונה הביע התנגדות: "אני חוזה בסיוט הזה עם בחילה" | מי תמך בדעתו?

מחלוקת בצמרת: גמזו התנגד להחלטה על הסגר
רוני גמזו צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

דווקא האיש שנתניהו עצמו מינה להיאבק בקורונה המתפשטת מביע הערב אי שביעות רצון מההחלטה שהתקבלה בממשלה על הסגר הכללי שיוטל על המדינה ממחר, יום שישי, בשעה 2 בצהריים ועד אחרי חג הסוכות. "אני חוזה בסיוט הזה עם בחילה", אמר גמזו למקורביו לאחר שהתקבלה החלטה למרות הסתייגותו המפורשת. "המלצתי על הידוק הסגר ולא לסגור את כל המדינה. הממשלה החליטה החלטה אחרת, אני מכבד אותה", הוסיף בארשת ממלכתית.

על פי הפרסום ב-ynet גמזו אמר גם כי "מבחינת עצירת התחלואה ברור שכשסוגרים יותר זה עוצר יותר - המחיר הכלכלי הוא עצום. סמכותה של הממשלה לקבל החלטה שכזאת, היא קיבלה אותה בכובד ראש ואם החליטו לסגור יותר אז בסדר, נלך עם זה, זה יעזור לעצירת התחלואה".

גמזו נמצא בתקופה לא פשוטה מבחינתו, כאשר הציפיה ממנו בעת שמונה לתפקיד הייתה להוריד את התחלואה, אם לא באופן מיידי, לכל הפחות בתוך שבועות. אך המציאות טופחת על פניו, מספר החולים עולה בתלילות, מספר המתים מזנק אף הוא וכל הצעדים שנעשו עד כה לא הועילו לבלימת המגיפה.

עם זאת הוא לא תמך בהצעת הסגר הכללי אלא הציע הידוק והגברת אכיפה. מי שגיבה אותו ברמיזה היה שר הביטחון גנץ שהביע את דעתו כי יש להקשיב יותר ברצינות לדעתם של אנשי המקצוע.

קורונה גמזו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד