י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
צפו בתיעוד

הדוקטור לראש העיר: "גם ה'באבוביץ' עם ה'שטיימל' שם מסכה"

במהלך מסיבת עיתונאים שקיים ראש העיר ניו יורק בנושא הגל השני המתפרץ בעיר ובעיקר בקרב הריכוזים החרדיים, פרס ד"ר מיטשל כץ ממחלקת הבריאות את הצעדים הננקטים בריכוזים היהודים וציין לשבח את הרבי מבאבוב 45 שמקפיד לעטות מסכה כשהוא צועד עם השטריימל. אלא שהוא לא הגה נכון את השם ואת הלבוש • צפו

הדוקטור לראש העיר: "גם ה'באבוביץ' עם ה'שטיימל' שם מסכה"
ר"ע ניו יורק במסיב"ע צילום: דוברות העירייה

במסיבת העיתונאים שקיים היום (שלישי) ראש העיר ניו יורק ביל דה בלאזיו, עם ד"ר מיטשל כץ, ממחלקת הבריאות של ניו יורק, ציין האחרון בפניו כיצד הם מגיעים לכל פלחי הקהילה היהודית כדי לוודא שכולם עוטים מסכה ומקיימים ריחוק חברתי על פי ההוראות.

כץ הזכיר כי "אחד הקולגות שאנחנו עובדים איתם שלח לנו תמונה של ה"באבוביץ עם מסכה עם שטיימל שלו, והתמונה הזו הפכה לוויראלית בכל העיר".

כץ התכוון לתמונה הויראלית של האדמו"ר מבאבוב-45, שצולמה בערב יום כיפור. אך התבלבל עם השם והלבוש 'שטריימל'.

בתוך כך, פקחי העיר ניו יורק יחלקו קנסות לכל מי שיסרב לעטות מסכת פנים החל מיום שלישי, כך הודיע ​​ראש העיר ביל דה בלאזיו במסיבת עיתונאים.

ההוראה מגיעה לאחר עלייה מדאיגה במקרי הידבקות בנגיף בקורונה בניו יורק עם עליות גדולות במחוזות רבים. אם לא יקיימו את הנחיות הבטיחות, העירייה תאלץ לאסור כינוסים ולסגור עסקים לא חיוניים, הזהיר דה בלאזיו.

מושל ניו יורק אנדרו קואומו הודיע במהלך מסיבת עיתונאים ביום שלישי, כי הוא ייפגש עם מנהיגי הקהילה היהודית בעיר ניו יורק בנוגע לעלייה במקרי הקורונה.

במהלך אותה מסיבת עיתונאים אמר המושל, כי כולם נדרשים לעטות מסכת פנים ללא קשר לדעות דתיות או פוליטיות, אלא משום שזה החוק.

קורונה שטריימל מסכה ביל דה בלאזיו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד