י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
מבקש לשוב לעבודה

טראמפ בהצהרה מיוחדת: "מרגיש הרבה יותר טוב" > צפו

לאור השמועות באשר למצבו, הנשיא טראמפ כמו טראמפ חייב להוכיח שמצבו טוב והוא מתייצב הלילה אל מול המצלמות בבית החולים ומוסר הצהרה מיוחדת בה הוא מספר כי מצבו טוב וכי הוא מקווה לשוב לעבודה בקרוב מאוד. הוא מודה לכל המתעניינים בשלומו | צפו

טראמפ בהצהרה מיוחדת: "מרגיש הרבה יותר טוב" > צפו
דונלד טראמפ צילום: מתוך הטוויטר שלו

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שהועבר מוקדם יותר היום לבית החולים 'וולטר ריד' הצבאי בוושינגטון, לשם טיפול ומעקב לאחר שנדבק בנגיף הקורונה מרגיע בהצהרת וידאו מבית החולים כי מצבו טוב. הוא נראה בריא וחזק כתמיד.

טראמפ פותח את דבריו ואומר: "אני רוצה להודות לכל הצוות הרפואי ב'וולטר ריד' על עבודתם הברוכה והגדולה שהם עשו ועושים במקום, הגעתי לכאן כי לא הרגשתי טוב ואני עכשיו מרגיש הרבה יותר טוב, אני חייב לחזור חזרה לעבודה כדי להשלים הרבה עבודה, לעשות את אמריקה גדולה שוב, אני אחזור בקרוב מאוד, אני צריך לסיים את קמפיין הבחירות שלי, עשינו דברים טובים וגדולים הקמפיין ואני צריך להמשיך".

באשר לנגיף, אמר הנשיא, "הדבר הזה קרה להרבה אנשים, למיליונים, אני נלחם בשבילם ולא רק בשבילי, אני נלחם גם בשביל אנשים בכל העולם, אנחנו ננצח את הקורונה או איך שלא תקראו לזה, יש הרבה תרופות שממש מגיעות כנס מאלוקים, אנשים תוקפים אותי כשאני אומר זאת, אבל זה מה שאני חושב, זה ממש נס התרופות, אני אדע ביומיים הקרובים מה קורה".

"אני רוצה להודות לכל התומכים שאני רואה או בטלוויזיה או קורא אותם אני מודה לכל האמריקאים שזה ממש קונצנזוס, אני לא אשכח את זה, אני רוצה להודות למנהיגי העולם ולברכות שלהם, הם מבינים מה עובר על מנהיג של מדינה, יכולתי להישאר סגור בחדר למעלה, בלי לראות אנשים, אבל אני לא יכול ככה, אני לא יכול להיות נעול בחדר למעלה, זה אמריקה הגדולה, הכי חזקה בעולם".

הנשיא מסיים את ההצהרה בת הארבע דקות: "אני רוצה להודות לכולם, אני בסדר גמור, גם הגברת הראשונה בסדר גמור, היא רוצה שאגיד לכם כמה כבוד יש לה לאמריקה, כמה אהבה יש לה לאמריקה, מלאניה מתמודדת עם זה טוב, היא קצת יותר צעירה ממני, אני רוצה להודות לכולם ובמיוחד לארצות הברית".

מספר שעות ‏אחרי פרסום הסרטון, הבית הלבן פרסם תמונות חדשות של הנשיא דונלד טראמפ עובד מתוך ביה"ח הצבאי "וולטר ריד" במרילנד שבו הוא מאושפז.

בתוך כך, על רקע אשפוזו של הנשיא, מזכיר המדינה מייק פומפאו יקצר את ביקורו באסיה. נציין, כי במידה ויקרה משהו לנשיא, סגן הנשיא מייק פנס יושבע אוטומטית כנשיא ארה"ב.

הנשיא עובד בביה"ח\\דוברות הבית הלבן

דונלד טראמפ קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד