כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
נמצא בקבוצת סיכון

בכיר הרשות המושתל חלה בנגיף הקורונה

הפוליטיקאי הפלסטיני הבכיר סאיב עריקאת בן ה-65 נדבק בנגיף הקורונה. הוא בקבוצת הסיכון שכן עבר לפני כשלוש שנים השתלת ריאה. אבו מאזן שנפגש איתו השבוע עבר בדיקת קורונה ונמצא שלילי

בכיר הרשות המושתל חלה בנגיף הקורונה
סאיב עריקאת צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בכיר הרשות הפלסטינית סאיב עריקאת נדבק בקורונה. כך פורסם בחשבון הטוויטר שלו.

עריקאת, בן ה-65, נמצא בקבוצת סיכון בשל גילו ובשל עברו הרפואי לאחר שלפני שלוש שנים עבר השתלת ריאות.
בימים האחרונים סבל מחום קל שירד בינתיים, הוא בביתו ביריחו ומצבו טוב. הוא נפגש עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן לפני ארבעה ימים, שנבדק אתמול (חמישי) ונמצא שלילי.

אתמול הגיב בכיר הרשות הפלסטינית סאיב עריקאת לביקורת שנמתחת על ההנהגה הפלסטינית בין השאר מצד העולם הערבי. לדבריו, הערבים החלו להדהד יותר מאחרים את אמירתו של אבא אבן ש"הפלסטינים מעולם לא החמיצו הזדמנות להחמיץ הזדמנות".

"מי מהערבים שרוצה לסלול את הדרך לנורמליזציה, שיעשה זאת מבלי להכפיש את העם הפלסטיני ומאבקו", צייץ עריקאת בטוויטר. הוא הוסיף כי "העם הפלסטיני והנהגתו מואשמים בבגידה רק משום שהתנגדו לסיפוח ולהתנחלויות ולהעברת ירושלים ומסגד אלאקצה לריבונות ישראלית. זה אותו תקליט שבור שהושמע נגד ערפאת בניסיון להופכו לשטן ולהאשימו בשחיתות ובשקר. מי שמאשים אותנו בשחיתות שיפנה לרשות הבינלאומית למאבק בשחיתות ואני הראשון שמוכן להתייצב ומציע לכל בכיר ערבי או פלסטיני להתייצב גם". כך עריקאת.

עם זה, עריקאת ציין באחד מציוציו כי אין הוא מגיב על דבריו של הדיפלומט הסעודי הבכיר לשעבר בנדר בן סולטאן שתקף בימים האחרונים בחריפות את ההנהגה הפלסטינית. בציוציו קרא עריקאת לעם הפלסטיני שלא לפגוע בסמלי הריבונות של מדינות ערב.

סאיב עריקאת קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד