כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
פרסום ראשון

מנכ"ל החינוך העצמאי: לחזור ללמידה מרחוק

על רקע נתוני התחלואה ובעוד לא ברור מה יעלה בגורלה של מערכת החינוך, מבהיר מנכ"ל החינוך העצמאי כי מוסדותיו יעברו למתכונת למידה מרחוק

מנכ"ל החינוך העצמאי: לחזור ללמידה מרחוק
אליעזר סורוצקין צילום: באדיבות המצלם

עם סיום תקופת החגים כשבכל שנה בעת הזו הלימודים חוזרים לשגרה מייד לאחר חג הסוכות, בחינוך העצמאי קוראים למוסדותיהם לחזור תחילה ללמידה מרחוק, כשרק מחרתיים יתברר מה יעלה בגורל פתיחת הלימודים.

מנכ"ל החינוך העצמאי הרב אליעזר סורצקין שיגר מכתב למנהלי המוסדות בו הבהיר כי "על אף עליות ומורדות בנתונים, התחלואה ממשיכה להיות גבוהה ומסוכנת וכולנו עדיין נתונים בסגר, שמטרתו צמצום ההדבקה והתחלואה. ונשמרתם מאוד לנפשותיכם, ככלל, אנו נוהגים כפי שהורונו רבותינו, בהתאם להחלטות גורמי הרפואה והפרסומים הרשמיים״, כותב סורוצקין.

"לעת הזו" הוא מבהיר, "חובה לשוב למעגלי הלמידה מרחוק, במרחבים הקוליים העשירים בתוכן לימודי וחינוכי ובעזרת פיתוחים רבים מהחודשים האחרונים וכלים רבים העומדים לרשות הצוותים".

דבריו של מנכ"ל החינוך העצמאי באים על רקע דברי הממונה על הציבור החרדי ב'מגן ישראל', האלוף במיל' רוני נומה, כי "הסגר במתכונת הנוכחית הוא עד ה14.10, כאשר מתקיימים דיונים להארכתו עד ה18.10". לאור זאת, מודגש כי "לפיכך חל איסור לפתוח מערכות חינוך עד להודעה חדשה".

אליעזר סורוצקין חינוך העצמאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד