כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

בועז דקל מחברת אמיגו: אתרי הצעצועים יוצרים שינוי חברתי

אם בעבר שיחקו הילדים בגוגואים והחליפו ביניהם מדבקות זולות, הרי שהיום יש להם מגוון רחב יותר של אפשרויות. אתרי הצעצועים המקוונים מאפשרים להורים להעניק לילדיהם צעצועים שהם עצמם לא זכו לקבל בילדותם. בכל יום הולדת או מסיבה של חבר אפשר להפתיע ולהדהים והכול במחירים זולים ומשתלמים. כי כשרוכשים באתר אינטרנט, רוכשים בזול, ועל הדרך מעניקים לילדים גם תחושה של שפע

בועז דקל מחברת אמיגו: אתרי הצעצועים יוצרים שינוי חברתי
ילד משחק בבית צילום: FREEPIK

תשאלו את בועז דקל

בועז דקל עוסק רבות בעולם הצעצועים. כמייסד חברת אמיגו, הבעלים של P.M.I והזכיין של פוקימון וסופרבול, יש לו ניסיון רב בתחום וגישה מיוחדת. הוא עוסק במחקר שוק הצעצועים בכל עת, על מנת לחדש ולהפתיע את הצעירים. בועז דקל ועוזריו אף מגיעים אל הילדים עצמם, אל בתי הספר כדי להעניק להם דגימות קטנות מעולם הצעצועים הגדול. האופי החקרני של הילדים מעודד אותם לבחון כל מותג חדש שיוצא אל השוק ולהתפעל ממנו.

המותגים שיוצרים חברויות

לצד הצעצועים הקלאסיים שכולנו מכירים כמו בובות פרווה או בובות העשויות מעץ,  באתר אינטרנט המשווק צעצועי ילדים אפשר למצוא גם מוצרים כמו קלפי סופרגול או בובות לאספנים. מוצרים אלה משפרים באופן משמעותי את חיי החברה של הילדים. כאשר ילדים מכיתות שונות אוספים קלפים ומתחלקים זה עם זה, הם יוצרים חברויות חדשות, ולמעשה נוצרת קהילה שלמה של ילדים בעלי תחומי עניין זהים. כמו כן, הילדים לא רק זוכים לראות גיבורים שונים כמו גיבורי סופר סטרייקה בטלוויזיה, אלא גם באים במגע עם מותגים שונים הקשורים אליהם.

למה לקנות באתר מקוון?

לפי בועז דקל, קיימת עלייה במספר קניות הצעצועים אונליין, והמגמה רק הולכת ומתחזקת, כך שהוא והצוות שלו מוכנים לבאות. אז מה מושך אנשים לבצע רכישות באתר האינטרנט במקום ללכת לחנות פיזית? ובכן, דבר ראשון, אלה המחירים. החזקת מוצרים בתוך מחסן זולה יותר מהחזקתם בחנות פיזית (בגלל ההוצאות הרבות של החנות), כך שלא רק המייבא והמשווק נהנים מהחיסכון, אלא גם הקונים. את אותו המוצר שנמכר בחנות הפיזית אפשר למצוא בחנות אונליין בזיל הזול. דבר שני, שיטוט בחנות מקוונת חוסך זמן יקר. אין צורך לעמוד בתור לקופה או להסתובב עם הילדים העייפים בקניון, אחרי שהם קפצו בג'ימבורי או אכלו גלידה. דבר שלישי, אפשר לחפש מוצרים בכל זמן שנוח לכם ומכך מקום שיש בו אינטרנט. כמו כן, ניתן לבחור את המוצרים, להוסיף אותם לסל הקניות, ולשנות את תכולת סל הקניות במקרה הצורך.

צעצועים חנות צעצועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד