י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הופר השקט

ליל שבת: אזעקה נשמעה בעוטף עזה, רקטה נחתה בשטח פתוח

בסביבות השעה 21:00 בליל שבת, הופרעה מנוחתם של תושבי היישוב נתיב העשרה במועצה האזורית חוף אשקלון, זאת לאחר שמחבלים שיגרו רקטה מרצועת עזה לשטח ישראל | הרקטה התפוצצה בשטח פתוח באזור המועצה ולא גרמה לנזק או נפגעים. נכון לעכשיו, צה"ל טרם הגיב לירי

ליל שבת: אזעקה נשמעה בעוטף עזה, רקטה נחתה בשטח פתוח
מערכת כיפת ברזל בפעולה. אילוסטרציה צילום: אדי ישראל, פלאש 90

למרות התקופה הביטחונית הרגועה בגבול הדרומי, בסביבות השעה 21:00 בערב אתמול, ליל שבת, נשמעה אזעקת צבע אדום ביישוב נתיב העשרה במעוצה האזורית חוף אשקלון. התושבים ביישובים הסמוכים דיווחו על פיצוץ, אך בחסדי שמים לא נמסר על נזק או נפגעים.

מאוחר  יותר אישר הצבא כי אכן נורתה רקטה מכיוון רצועת עזה.  "בהמשך לדיווח על הפעלת התרעה, זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל", נמסר בהודעת דובר צה"ל. בהמשך הלילה נמצאה הרקטה סמוך לאחד הפרדסים של היישוב.

בימים האחרונים נשמעו איומים מצד ארגונים פלסטינים ברצועה לשגר רקטות לעבר ישאל בעקבות המשך מאסרו של ח'אלד אל-בטש, חבר הלשכה המדינית של ארגון הג'יהאד האסלאמי, אך נכון לעכשיו טרם ברור מי עומד מאחורי הירי.

למרות הירי, בצה"ל נכון לעכשיו לא הגיבו וטרם תקפו ברצועת עזה כפי שנהוג אחרי ירי רקטות לעבר ישראל. על פי דיווח של הכתב הצבאי אור הלר מפי גורם ביטחוני, שר הביטחון והרמטכ"ל שוחחו אמש לאחר הירי והחליטו שהוא לא יעבור לסדר היום, והתגובה עליו תתקיים בתצורה ובתזמון שנכון לישראל. 

רקטה עזה עוטף עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד