י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
פוליטיקה במקום האחרון

הסקר מעלה: לחץ כלכלי גובר של רוב האוכלוסייה בישראל

סקר חדש שנערך בימים האחרונים מגלה על חששותיהם ודאגתם של כלל האזרחים בישראל • רוב הנשאלים מוטרדים מהעתיד הכלכלי הצפוי להם, ורבים אף מהמצב המשפחתי • נזקי הקורונה

הסקר מעלה: לחץ כלכלי גובר של רוב האוכלוסייה בישראל
חיטוי כספומט צילום: פלאש 90

סקר חדש שנערך בימים אלו, ע"י חברת יבולים זהות עסקית, בדק את השלכות המצב של הסגר השני על המצב הכלכלי והלך הרוח של הציבור הישראלי.

מהסקר עולה ש-76% מהציבור מוטרד מאפשרות ההישרדות הכלכלית שלו במידה והמצב הנוכחי יימשך או חלילה יחמיר. אחוז דומה מהעונים (76%)היה מעוניין במקור הכנסה נוסף. 34% מהציבור נותרו ללא חסכונות או כסף פנוי.

26.2% מהנשאלים בסקר ניצלו את כל מסגרות האשראי בתקופת הקורונה ולא נותרו להם יתרות כספיות. 38.1% העריכו כי הכסף הקיים ברשותם יספיק לתקופה שבין חודש לשלושה חודשים,21.4% השיבו שהסכום שנותר להם יספיק לתקופה שבין שלושה לתשעה חודשים בלבד.

92% הדגישו את הצורך בביטחון פיננסי 95% טרודים ממצבם המשפחתי , 84% טרודים במצב הזוגיות שלהם, 77% מוטרדים מנושא הבריאות, 65% טרודים ממצב הקריירה שלהם ורק 47% מוטרדים מהמצב הפוליטי.

לדברי גיל אורלי, מנכ"ל חברת יבולים, מנטור ליצירת משאבים ומומחה לפתרון משברים כלכליים "הסקר מצביע על מגמה ברורה של לחץ ודאגה גוברת של האוכלוסייה בישראל מהעתיד הכלכלי הצפוי להם. אנשים רבים הבינו כי המצב הכלכלי החמור מחייב אותם למצוא פתרונות יצירתיים לטווח ארוך בתחום הפיננסים והתעסוקה".

כלכלה בישראל אשראי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד